Läsa av kärlek i bild?
Undrar bara av ren nyfikenhet om det är någon som kan eller vet om det ens är möjligt att läsa av ett foto och se om två personer har ett speciellt band eller koppling till varandra? Eller en framtid tillsammans, själfränder…
Har i så fall en bild som jag är nyfiken på om någon vill ta en titt på :), men det är ju ingen idé om det inte är möjligt ens.

Självklart är det möjligt. Mer eller mindre.
Jag målar och skapar egna bilder och förmedlar känslor genom dem Värme och kärlek är min sprecialité.
Svårt med foton, och särskilt om personerna är medvetna om att de fotograferas, det kan ge spänningar och inåtriktade känslor, och då minskar den utstrålning som visar känslor och sinnesstämning. Man behöver ha "fångat ögonblicket" the codak moment - men betraktaren behöver också ha kunnighet i att se vad bilden visar. Och visst kan bilder visa något helt annat.
O ursäkta om det låter luddigt, jag kikar in som hastigast som tillfällig besökare på denna sajt och svarar mycket spontant utifrån hur jag tolkade frågan.
Jag är nyfiken på din bild.
Jag tycker precis som #1. Det går att se äkta känslor i en bild, men bara om personerna i fråga inte är medvetna om att någon bild tas just då.
Tack för era svar! Jag träffade nämligen en underbar kille genom attraktionslagen, jag vet inte hur länge det dröjer innan vi ses igen, det är en komplicerad situation… Jag vill bara veta om vi har något i framtiden, för det känns som om han är det jag alltid letat efter, som om vi är menade för varandra.
Så jag tänkte väl lite mer om det går att typ.. avläsa auror eller läsa av vår framtid eller något sånt :) vet inte riktigt hur det där fungerar, just därför jag frågar :)!

Grattis:) Har ni något gemensamt att vänta så kommer du att märka det. Det går inte att komma ifrån. Låt den utvecklingen ha sin gång och fortsätt önska, och ibland så är det bra att inte veta hur det ska bli.
Visst är det möjligt.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Okej :) Är det någon som kan detta eller som vet vart jag kan vända mig?