Gomorron alla fina!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gomorron alla fina OF:are! 
Imorgon är det fredag med myspys på schemat på kvällen.
Och jag hoppas hoppas hoppas Thorsten Flinck vinner finalen på lördag.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
God morgon på dig Hanna och ni andra.
Hänger inte alls med i festivaler eller kändisar,har ingen aning om vem Flink är så insatt är gammeltanta som inte ens har en tv längre 
Tycker det är så skönt allt tekninskt har åkt ut nu finns bara datorn kvar men cd,mikro,tv,mobil och sånt där det är puts väck äntigen.
Knorrar lite för kaffet lyckades koka över så nu blev det sump över hela golvet och spisen
men gott kaffe blev det i alla fall.
Ha en alla tiders dag på er 
God morgon på er alla goa.
Det är såååå skönt att jag lämnat över värdskapet till WB. Nu kan jag slappna av…heheh..
Nä jag kollar heller inte på Melodifestivalen längre. Sånt spektakel…ahhaha..
Idag har jag ondare i min axel och nacke efter att jag fick ta en kortisonspruta i muskelfästet igår. Ajaj…den satt fint den…heheh..
Är ledig från jobb idag. Så jag ska köra in till Kalmar då sonen ska träffa nån för en eventuell praktikplats, grannen i jämte mitt egna arbete…hhaha.
Ha nu en bra dag alla.
Kramar!!!
Aj som aj det lät inte kul Mia,har aldrig fått kortison men hört dom som tyckt det vart otrevligt.Hoppas du blir bättre nu efter den .
Skratt håller med spektakel är vad det är melodifestivaler,ytligt och inget alls för mig.Men har en bekant som i alla år sitter som klistrad,gör fina middagen och firar till tusen 
Morrn morrn gott folk.
God dagens på er här i denna delen av burken.
Mia!! Skall du ha Ont?? Fick själv en kortesonspruta för många årsedan, o inte gjorde det ont utan värken försvan.Det är ju lite det som är meningen..
ja trevlig Fredag till er..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Chik.
Tydligen så var det så inflammerat i min muskel så att när kortisonet kom in så motverkar det tydligen.
Jag fick starka värktabletter av läkaren så det ska nog göra ont ett tag nu…annars hade han inte skrivit ut de.
Men jag känner redan verkan i nacken….nu sitter värken mer i området där sprutan gick in…och det är visst vanligt att det blir så eftersom de sticker in den i just det området som är inflammerat.