Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettmysko-grejer
Läst 2114 ggr
[mia-38]
0

Area 51

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är ett mycket intressant ämne.

Finns det eller ej?
Vad sysslar de med…vad gömmer de?

Vad tror ni om detta?

[NoOrdinaryGirl5]
0

Hade det visat sig att USA gömt något där hade jag inte blivit förvånad! xD Kollar man på mycket andra saker så har de undanhållt mycket info, varför skulle de inte kunna göra samma sak med det här liksom.

[mia-38]
0
[NoOrdinaryGirl5]
0

Hrm . . . ja som sagt, tror nog att de har något där borta i alla fall. Kanske är det inte Ailiens eller något sådant, men det är något de håller hemligt.

[GIKmio]
0

Den mest kända historien är att det påstås det finns levande och döda utomjordingar där inne som man kidnappat och utför diverse expriment med.

[GIKmio]
0

#2 #3 Ni hann posta era inlägg innan jag skrev.

Ghosthunter
0

Jag har hört att det även är utomjordingar som jobbar på basen…Cool

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Woozy]
0

Klart att Area 51 finns.

Men det bedrivs ingen forskning där längre utan Area 51 har splittrats upp i tre eller fyra olika delar runt om i USA.

[andtic]
0

Om man är nyfiken kan man gå in på Google Earth och titta på Area 51. Fast bli inte besvikna om ni inte får se några utomjordingarFlört.

Ja, något hemligt håller dom på med där borta. Borta på världens mest "kända" hemliga militärbas.

[NoOrdinaryGirl5]
0

#8 Inga aliens? ;o var är det du påstår? xD Nej nu blir jag ledsen i ögat, jag trodde att man kunde se det ju . . . attans bananer också ;)!

haha låter väldigt udda när man säger det så xD att de håller på med hemliga saker på den mest kända militärbasen, men samtidigt ingen vet ju 100% vad de gör så . . . men sedan när har man vetat exakt vad USA gör . . .

walkinbeauti
0

Nog är nyfikenheten stor på vad man sysslar med egentligen och vi får hoppas att nån förr eller senare läcker ut information .Cool

[Woozy]
1

Det är ganska komiskt egentligen gällandes Area 51.

USA förnekade den trots att ryssarna skickat satellitbild på den till USA.

De hade sjuk bevakning av stället. T.o.m luktsensorer.

De som åkte fast på området skickades till fängelse utan att passera rättegång.

Märkligt om det nu inte skulle vara nåt hysch-hysch där förut.

Bella--donna
0

#7 påstår dom Flört Dom försöker väl göra området så oattraktivt som bara möjligt!

Jag tror också att det förekommer förvaring av kanske både döda och levande utomjordningar där!

[mia-38]
0

#12 Detta tror jag med.

walkinbeauti
0

#12 och 13 Blir inte alls förvånad om det faktiskt är så .