Torsdag 1 Mars
Gomorron alla fina! 
Blev medbjuden på hockey igår kväll. Har inte gått på 5 år. Och innan dess när jag bodde i Södertälje så gick jag på varenda hemmamatch och många borta matcher, faktum är att jag en säsong åkte på varenda bortamatch också!
Det var så underbart kul att få träffa gamla ansikten och prata minnen.
Under en periodpaus så gick en tjej ut på isen och friade till sin man som satt i publiken. Och under period 2 så kom det upp på jumbotronen: (mansnamn efternamn) vill du gifta dig med mig? Ring hem! Hela arenan jublade och klappade i händerna.
Ja det var ju skottdagen igår och tjejerna skulle fria!
Matchen i sig var under al kritik och jag skrek och tjoade en hel del!
Men är det hockey och man är inbiten supporter så är man. Det går aldrig ur blodet. Det var sm att dessa 5 år har stått stilla.
Trött som fan idag, kom inte í säng förrän efter 2 så sällskapet åkte hem från mig efter 1 inatt.
Känner att jag sakta men säkert kommer tillbaka till mitt gamla goa jag! Behövde verkligen den där kicken! Det var som att födas på nytt.
Hoppas ni får en underbar dag alla!
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Goder förmiddagen i stugorna !
Fränt med frieri på matchen 
Nja idag blir det datorhäng måste fixa med lite saker.Vårfint är det och ska försöka sitta ute en stund och sola lite.
Ha en fin dag och lycka till med utbildningen Mikkiz 
Mikkiz, utbildning vad ska du då gå?
idag ska jag ta ut moppen för första gången efter vintern! 

Tack för påminnare Hanna samma här ska ta ut mopeden och fixa den inför våren.Än har vi lite för halt men bara dagar så är det borta och man kan tuta runt och köra lite 
Härligt wb!
Nu lär stadsborna se upp för oss! 
Vårtecken eller vad? Jag dödade nyss en bebismygga som satt och sov på min strumpa och flög förvirrat iväg när jag skule ha den. 

Mikkiz.o ni alla en fin fösta Mars dag. O lycka till på din första dag Mikkiz.
BusHanna.Fin läsning, att du kommer till ditt rätta jag o finner Livsglädje o inte bara är.
WB Moped
Ett bra fortskattnings medel, man får med så mycket o känna vinden.Wow,
Ja fin dag till er alla.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hoppas att ni haft en bra dag nu! Själv har jag haft en UNDERBAR dag! Jag började ju min utbildning idag och det är en lärlingsutbildning (alltså 70%är på en arbetsplats) på 1 år och jag ska bli hästskötare så jag har vart både på skolan men resten av dagen var jag på min nya arbetsplats som är en privat ridskola med avel. Och jag är sååå glad! Detta kommer bli hur bra som helst! Super trevliga chefer och massor med mysiga hästar:)
Mikkiz.Vilken bra utbildning.vara med hästar är ju bara så bra…Lycka till
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej på er,
Hängde inte riktigt med här inne igår..haah,,
Mikkiz….vad skoj. Jag har med jobbat med hästar. Då med travare.
Önskar dej lycka till.