Nära döden-upplevelse
Mycket spännande läsning av Bo Nilson.
Själv hinner jag inte läsa hela nu….får göra detta ikväll.
Snodde denna länken av Torbjörn Sassersson på Facebook.
Tack för länken.
Härlig läsning Mia och så många som vart med om det vittnar ju bara om att vi är eviga.
Länk
.
Ja nära döden har jag varit med om. Kommer inte i håg hur gammal jag var…Men vi hade så lite vatten i brunnen på sommaren så vi gick ner till en skogstjärn o tvättade o badade oss, o det var en plats som jag var mycket på..Var bra på o simma…
Men hur det nu gick till att jag hamnade under vattnet har jag inget minne av, men det som jag kommer ihåg var att det var inte obehagligt utan rogivande o jag hörde så fin musik som jag aldrig har hört o att jag blev så arg när jag blev räddad..Väldigt konstigt.Men musiken var nog det som satte sig i mitt minne…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag hade ett hjärtstillestånd i höstas, i samband med en kärlvidgning. Blev matt en stund innan och sedan slocknade jag. Upplevde inte ett dugg under den tid som förflöt fram till de fick igång mig igen.
HH
Tack för era berättelser….
Spännande att en del upplever och ser/hör saker medans andra inte alls.
Ska ta och läsa länken jag lagt in. Har inte hunnit innan.
Berätta gärna mer.
Det här är ett väldigt intressant ämne och toppen att så många forskar i det men framför allt alla som berättar om sina upplevelser,en eloge till er som delar med er av detta.