Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettanslagstavlan
Läst 890 ggr
[mia-38]
0

Fredag 17/2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gor morgon alla goa…Skrattande

Äntligen fredag igen. Härligt.
Vad ska ni hitta på i helgen då?

Önskar er alla en go dag…Kyss

walkinbeauti
0

God Morgon på dig och alla ni andra !

Oj får fullt upp,ska baka matbröd ,koka grytor och en massa annat gott och frysa in.Städa frysen och kylen som vanligt tycker man gör inte annat än får hålla ordning på dessa två skåp.

Annars lugnt men en massa gott på gång.

Ha en kalas dag på er Glad

[Norpan88]
0

God morgon!

Solen skiner idag. Jag ska iväg och kolla på en vargriven älg om några timmar. Ska ta lite foton också. Bara 1 km från där jag bor.

Shopping och hämta ett barn från tåget.

Trevlig helg.

Ghosthunter
0

Goddag!!

Jag ska inte göra mycket ikväll. Ska bara titta på finalen av "På spåret" och ta´t lugnt!!

Ha en trevlig kväll och helg…wherever you are!!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[skymningsaga]
2

Go kvällGlad

Ja, vad ska jag hitta på? hmmm jag jobbar ju imorgon. Och sen har jag knappt några pengar. Så vara hemma och glo på tv och sitta vid datorn.

Sitta och leta efter en man på nätet. Jag börjar bli desperat.

agneta-43
0

God förmiddag

Jag har min son hemma och hans tjej Glad de kom ca 20.30 i går kväll. Troligen blir det en sväng till Tessan för de vill träffa Jimmy, sedan ska jag titta på renoveringsobjektet som snaaart är klart Glad

Jag har bara sååå ooont i mitt huvud Rynkar på näsan 3:e dagen nu och det kommer troligen från mitt diskbråck för jag har nu asont i nacken och ner i axeln samtidigt som det pirrar och sticker i vänster arm. Förhoppningsvis blir det bättre snart Tungan ute Det positiva är att jag kan skratta och vara glad Skrattande

Ha en underbar dag för det ska jag Glad

Medarbetare på Druid & Shaman 

[mia-38]
0

Hej på er alla.

Fortsätter i denna tråden…

Walkin…Oj vad du håller igång…kan du komma hit med och fixa? hhihih..Kyss

Norpan….vargriven älg?Förvånad Stackarn…hoppas den klarade sej…Men det gjorde den nog inte.

Ghost…Hoppas du hade en trevlig kväll..hihih..Kyss

skymningsaga….Likadant här…pank som en kyrkråtta.Gråter Jag är med ute på dejtingsajter…hahah….och är kanske desperat jag medTyst…hahah.

agneta…aj fasen…låter inte skoj.Rynkar på näsan Jag vet hur det är. Jag har med ont i min axel och min nacke låser sej. Hoppas du snart blir bättre. Och allt lättar upp med gott humör…Skrattande

[skymningsaga]
0

mia vi kan gå med i klubben. desperata andliga singelkvinnor med lite pengar. Undra hur många som nappar ? haha

[Norpan88]
0

#6 Den äro uppäten av vargarna. Jag läste att varg med lätthet kan äta 10kg per dag.