Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikett: mysko-grejer
Läst 1962 ggr
walkinbeauti
0

Ganska maffigt eller hur ?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Detta var läckert men brukar dom gå så himla långt ner Förvånad

Fake eller inte så är den rätt läcker att se !

[mia-38]
0

Häftigt….
Har hört sägas att vissa UFO´n ligger på botten av sjöar…och det är ju vatten i närheten..
Den kanske var på väg att gå ner i den…?

Fake eller inte ja…så är det iallafall häftigt…Skrattande

Ghosthunter
0

Jodå, vissa landar ju t.o.m så det är inte omöjligt…Glad

mia - Det sägs att UFOn ligger under botten i bl.a Bermudatriangeln och det snackas om tunnelsystem under havsbotten i Gibraltar sund. Sen finns dom under Arktis också. Kajmal på Utomjordiskt har haft en del besök av domFlört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[skymningsaga]
0

får ont i magen när jag såg detta.

[Norpan88]
0

Tyvärr är det svårt att veta om det är fake eller. Det finns så många bra gjorda fake-ufos på Youtube numera. Men det såg rätt äkta ut, men dom skrek lite väl mycket oh my god… osv

[skymningsaga]
0

ja jag brukar också tänka humbug när jag hör om ufon m.m och ser videos. Men denna fick jag ont i magen av. lite rädd blev jag. typ onej det får inte vara äkta. men det är äkta. fast man vill inte

walkinbeauti
0

Tror också denna kan vara äkta men håller med dig Norpan om att det ropas oh my god,vid ett tillfälle låter det tillgjort men visst dom kan ju vara paff själva som bevittnar detta.

Saga då fick vi helt motsatta känslor Skrattande jag fick bara harmoni och önskar få se dessa själv nån gång så kan det va Skrattande

Men vad små dom är,babyufos kanske Flört

[mia-38]
0

Hheheheh..

Jag skulle med sagt Oh My God mååånga gånger om jag såg nåt sånt….Jag hade nog till och med svimmat…haha..Tyst
Men…vi vet inte om det ÄR fejk eller inte…Men jag hoppas faktiskt inte det…
Och det KAN mycket väl vara äkta vara…Flört