Irriterande slump
Detta är väl inget som man kan kalla övernaturligt, men det är ändå en sån grej som får en att bli både irriterad och lite fundersam och det är lite oförklarligt. Jag vet att det var en annan som skrev om detta på ÖN i höstas också.
Det är detta med slumpen att det alltid ska dyka upp nåt hinder precis i rätt tid och rätt plats.
Ser jag t.ex en ledig Bankomat på lite avstånd och när jag kommer fram så hinner det allltid dyka upp någon som kommer före.
Eller om jag ska gå över vägen eller kör och kommer till en korsning långt ute i ödemarken och med jättelite trafik mitt i natten, så nog sjutton så möter man en bil just då.
En annan sak är också att när jag har något planerat nån dag, så dyker det nästan alltid upp nåt annat viktigt just vid den tiden och dagen….det kvittar hur lite jag har inplanerat så blir det så ändå
Är det nån som känner igen detta?
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Jag känner igen det där. Speciellt det där med bankomaten.
jaaaaaa…. speciellt detdär med att planerat dagen :-/
Ja det slår aldrig fel!! En till är ju det där med kö i tex mataffären, man tar en som det är lite folk i för att slippa den där jätte långa kön brevid… Men när man väl står i sin kö så ser man hur kön brevid klider på smidigt och fort medans man själv står o trampar på samma ställe :)
Eller som med kaffeautomaten på jobbet.
Tomt när man går förbi och ska in och hämta sin mugg vid datan….vad är det när man kommer tillbaka?
Kö….
Mikkiz - Ja precis, det känner jag också igen. Jag brukar ha en förmåga att välja fel kö också. Jag tar den korta kön och då är det ofta något som strular så det blir jättelångsamt!
Värmland"
Precis, fel kö är slående och nästan varje gång vi ska till skyttet eller någon annan stans, just då ytterkläderna ska på så ringer min mobil!!! Mången resa har vi haft då jag babblar med någon från oss och dit vi ska 
Medarbetare på Druid & Shaman
Och ta detta…
Ingen har ringt på telefonen kanske på flera dagar…man börjar fundera på om den fungerar eller ej..
MEN…när man spolat upp sej ett varmt bad och precis lagt sej i det..
Ja vad händer?? hahahah
Precis Mia
eller om man precis satt sig på toa 
hahahaha
Medarbetare på Druid & Shaman
Det är märkligt det där att köer plötsligt växer från ingenstans när man minst anar det,kan det vara tankeöverföring att alla tänker samtidigt att tittta där är det tomt och så dras hela bunten dit helt plötsligt 
WB - Ja, jag tänkte också lite så….att det är nån tankeöverföring
Värmland"