SPÖKEN ???
Hejsan
Jag vill att ni går in på min sida och kollar i fotoalbumet mitt.
Jag vill tillägga att det var KLART UTE, BILARNA VAR INTE IGÅNG, INGEN RÖKTE, INGEN ELD I NÄRHETEN ALLS !!!!
Detta är inte första gången. Vi har haft olika medium hem till gården sist vi hade medium hemma sa dem att det var väldigt konstigt med våran gård, dem andra som varit där har inte varit med om nått liknande… mer tänekr jag itne säga utan är tacksamma för tips och råd, diskutera helt enkelt vad det kan vara, elelr vad ser ni ????
Jag kan säga så här att våran bästaste kompis som var och hälsade på denna kväll tror inte ALLS på spöken !!! Men efter han sett bilderna blev han rätt chokad och kudne inte alls förklara vad och tyckte det var läskigt.
Vill även tillägga att det hänt väldigt mycket olyckor m.m.
MvH Trollpacka 82
Häftiga bilder! Dock svårt att avgöra vad det är för något (för min del iaf). Den första "tanken" som ploppade upp var avgaser från en bil… Men du säger att bilarna var avstängda… Spännande :) Hoppas att nån med lite medialakrafter kan komma in o berätta nått om bilderna!
Vilka bilder….jag ser inga???
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Ser ut som ett träd… Men ser man noga så ser det faktiskt ut som någonting annat ja…
Gosthunter : Om du läser texten igen så skrev jag faktiskt att gå gärna in på min sida och titta i MITT FOTOALBUM.
Mikkiz: Ja du jag tänkte inte ens på att bilarna stog där förän jag såg dem på fotot. MEN JAG KAN LOVA ATT BLIARNA VAR AV ! Så lite spokey är det allt !!! Ja jag hoppas på att kunna få ett svar.
NorthBridge: Jag skulle knäppa på våra stora Ekar som står på gården, men så fångade jag denna mystiska rök eller dimma så att säga.
#5: Hm.. Skumt. Kan du försöka ta en till bild någon kväll? c:
Jajamensan det kanjag mer än gärna göra :)
denn bild knäppte jag tätt efter, på samma stuga !!! Å där se du att det inte finns någon konstig dimma alls !