Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterfilmfoto
Läst 1807 ggr
[Northbridge]
0

Vad ser ni?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är ju mitt drömhus. Jag ska be min pappa att rita upp ett sådant här när jag blir "stor", då min pappa är arkitekt.

Vad ser ni igenom denna bilden? När jag tog kort kände jag att det var något vid vänster fönster längst ner. Och frågade de på "Spiritualism" och de kände likadant.
Vet ingen mer information om huset, förutom att det var en som köpte huset - skulle storrenovera men var tvungen att avsluta det pga att det spökade.

[skymningsaga]
0

Usch känner många barn i detta område. En äldre rektor. har det varit en gammal skola eller legat en i närheten.

Fick fram barn som sprang och skrattade men det kändes inte bra. Jag såg genom en flickas ögon att hon faller. Känslan jag orkar inte mer. Men det är även en käsnla jag inte kan försttå. Nästan som jag ger upp jag vet att jag ska dö nu. försöker ta mod till sig.

Känner av hårda slag i marken. Många barn men de käänns varken dystra eller livliga. De är som kroppar utan själar. De är tomma.

Mannen har brunt hår och brunt skägg med mustach, är lång och smal.

Flickan som sprang brevid flickan var rödhårig med fräknar och flickan som ramlade hade rutig klänning och var knubbig.

[Northbridge]
0

#1: Många har känt av något i vänstra fönstret längst ner… Någon annan har känt till en man stå och titta besviket över gården och se sorgset..

[mia-38]
0

Jag känner ledsamhet när jag ser huset.
Kan inte se vad som hänt eller så…men jag känner ensamhet.

ThreeStars
0

#4 jag med. Jag är inget medium eller så - långt ifrån, men jag känner saker lätt. och detta är inget roligt direkt. Känner definitivt något vid fönstret, men vet inte vad.

[mia-38]
0

Jag ser tyvärr inget i fönstret…

Men huset avspeglar ensamhet, sorgsenhet. Obestämd

Det finns ett sådant hus utanför Kalmar mot Hosmo.
Där har folk flyttat in för att renovera men fått avsluta.
Ingen kan bo där.

Jag ska försöka ta ett kort på det en dag när jag kör åt det hållet.

[Northbridge]
0

Okei, tack för alla svar!
Detta är ju som sagt mitt drömhus. Min pappa är arkitekt så han ska få rita ett nytt sånt sen när jag väl ska köpa hus. Ha ha :) I alla fall i mina drömmar..

Fick så ont över ena bröstet när jag åkte därifrån. Ett tryck eller vad man ska säga. Vet inte om det hade med detta och göra, men ja…

powerofthebass
0

ser mysigt ut , skulle nog trivas där,  . men det är en  stor  sorg jag tycker mig känna  en längtan , . kände av dena bilden en gån tidigare kommer jag ihåg nu

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

allroundsky
0

Jag ser många barn, kanske runt 7 år och uppåt. Vet du någonting om det här huset? Det skulle vara intressant att veta om det varit en gammal skola eller liknande.
Jag kunde också se en gammal kvinna, väldigt sorgsen och ångerfull.

[Northbridge]
0

#8: Vet absolut ingenting om huset. :o