Något i garderoben?
Hmm, vet inte riktigt var jag ska börja? Men redan som liten såg jag en äldre kvinna i min garderob till och från. Självklart var det ingen som trodde mig, eftersom jag bara var i 4-5 års ålder. Och med tiden har jag också trott att det bara var vanliga "barnfantasier".
Har inte tänkt på det där på flera år. Men efter att jag och min sambo flyttade från lägenhet till hus, har jag börjat fundera på det där igen. Har nämligen en garderob i vardagsrummet som inte går att stänga ordentligt, så den står alltid lite öppen. Ingenting konstigt med det egentligen. Men nu är det så att vi har två hundar, och den ena har ibland stått och stirrat in i garderoben och nosat intresserat. Ingenting konstig med det heller egentligen, hundar är ju nyfikna djur. Men hon har också blivit rädd för något några få gånger. Luktat in i garderoben och sen morrat, sprungit därifrån och vägrat gå dit igen på någon timme.
Det har också hänt att båda hundarna stått i hallen och tokviftat på svansarna och tittat på ingenting, fast mot samma håll. Lekmorrat och skällt som dom gör när det kommer hit någon dom gillar.
Jag känner mig inte otrygg eller så, men har NÅGON känsla i kroppen som jag inte känner igen riktigt.
Någon som tror nåt? Eller har jag bara knäppa hundar…haha! :)
kan du lägga in nån bild på garderoben så kanske man ser nåt??
<3 kärlek <3
Tog några bilder med telefonen, så det är ju inte världens bästa kvalitet… :)
om man kollar noga kan man se något uppe i vänstra hörnet på garderoben på de svarta eller??
ja nånting är det. jag känner även av att det är någonting där. när jag zoomade in så tycker jag det ser ut som ett ansikte men är lite svårt o tyda tyvärr.
<3 kärlek <3
ja ett ansiket ellet något liknande
jag har samma grej med mina hundar så de e inte dem som e knäppa;) inte du heller för den delen!^^ har oxå en "besökare" vid min gaderob men inte inne i den, men det är klart att det kan finnas någon där inne, särskilt om du sett det tidigare i livet!:D
Rarity - Nej, du har inga knäppa hundar. Hundar och många andra djur är mycket mediala och dom ser och känner mycket mer än oss människor
Dessutom så var det nog inga vanliga "barnfantasier". Som barn är vi mycket mer öppna pga att vi ännu inte fått spärrarna och det tråkiga förnuftet som vuxna har!!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"