Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettspöken
Läst 2097 ggr
[djurens_vän]
0

jag ser och hör!

jag är 13 år nu.

jag kan inte gå upp för trappan utan att det käns som om någon stirrar på mig.

inte för så länge sedan så kände jag att någon puttade mig i ryggen när jag skulle gå ner…

en hund som hette sally (död nu) kunde se någon stå bakom henne vi ytterdörren och ibland var det som om nägon kliade henne på ryggen, på samma ställe en vecka senare så såg jag någon som stog där med vinter kläder (jag var 7-8 år och det var sommar)

när jag var 10 år, så skulle jag gå på toa, mitt rum är där uppe och toan är nere. när jag ska gå upp igen så vände jag mig för jag hörde ett ljud. och då ser jag en man stå där i vardagsrummet han var svartare en vad mörkret var.

jag var 11 år och vakna mitt i natten och ser min mormor och morfar va i mitt rum mormor titta på mig och morfar satt på en stol och höll på med mobilen (som jag fick den dagen) mormr vänder sig runt och säger något till morfar och då reser han sig upp och går mot mig och klappar typ på mitt huvud och sen går dom in i väggen!!

nu för ungefär en vecka sedan så skulle jag åka spark ner till buss hålplatsen och då hörde jag först en bäbis sim prata då satte jag på musik och när den tog slut så hör jag någon man/kille som fortsätter att sjunga på låten… och dagen efter hör jag någon som skrattar bakom min rygg !!

varför kan jag se/höra??? kan man göra så att det slutar??

en till fråga

jag gick i 5:an och var på slöjd när det var rast så var jag och min kompis ute och då ser jag och hon ett stor rund sak som flyger uppe i himlen sakta

vad var det för något?? ett UFO??

Tack för svar!!!