Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettspöken
Läst 2297 ggr
gaabriellaaa
0

anden i glaset

vet ej om detta är rätt sajt men kan vara lika bra och fråga ändå Glad

jag och ett par kompisar hade tänkt spela anden i glaset nästa helg men jag tänkte då på - om någon vill hoppa ut så måste vi ju avsluta, men kan vi som fortfarande vill spela "skapa kontakt" direkt sen igen eller vore det oklokt? tack på förhand Glad

Hanna
0

Om ingen svarar kan du kanske kolla på "Övernaturligt" också.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

gaabriellaaa
0

har redan gjort det men tack ändå Flört ingen har varken svarat där eller här än.

Ghosthunter
0

Jodå, ni kan fortsätta ändå nästa gång. Det beror inte på antalet deltagare….det viktigaste är att vara koncentrerad, vara seriös och troende.

När jag höll på med det i tonåren så var det många som hoppade av och det kom in nya deltagare och det funkade lika bra ändå under förutsättning att det inte var nån deltagare som inte var seriösGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Love-
3

man bör inte "spela" det då man kan får fram dåliga andrar också så gör de INTE

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

wingren
0

Mitt råd är också att ni inte ska göra det, har hänt alltför mycket skit för att det ska vara "värt" det

Naiz
0

jag tycker inte heller att ni ska spela det. man vet aldrig vad man bjuder in. dålig ide :) gör nåt annat istället

Gullan_J
3

Spela det inte!

En gang nar jag var i tonaren skulle jag och 5 kompisar spela det. Vi gjorde iordning och borjade, allt gick bra tills vi skulle sluta. Da fragade vi om vi fick sluta, svaret var nej, nar vi fragade varfor vi inte fick sa anden nej. Vi fragade varfor en en gang, da skrev han, ni ska do! Vi blev liv radda och slackte ljusen och tande lampan. Ca 1 manad efterat fick en av mina kompisar beskedet att hon hade brost cancer, den var sa stor att hon inte gick att radda.

Sa snalla lyssna pa alla rad du fatt att inte kora detta! Att kora anden i glaset ar som att oppna din dorr pa kvallen och skriva pa en lapp, alla som vill far komma in och fora vad dom vill!

Jag tvingar dig inte att inte kora detta men var medveten om riskerna! Glad

-Bättre ökänd än okänd

[Forest]
0

Säger som flera, lägg ner detta "spel", jag har spelat det o verkligen inte trevliga andrar man leker med. Tyst

gaabriellaaa
0

Oj, tack för alla svar! verkligen uppskattat!

#7 herregud TystFörvånad

Naiz
0

Det finns andra roliga spel som är betydligt säkrare, typ monopol o sånt ;)

[Forest]
0

10 håller helt med dig ;)