Vad ser ni?
Nu i somras så var vi till skräddarön, Göteborg, å hyrde hus där i en stugby. Av en händelse när vi satt ute så kände sig min syster iakttagen och tittar mot fönstret å får syn på min hund som hade hoppat upp på köksbordet och tittade på oss, hon tog då kort på honom, MEN….nu när vi tittar på kortet så ser vi mer än bara hunden….
Ovanför hundens huvud så ser vi ett kvinnoansikte i profil med mörkt kort hår, hon har en bebis på sin axel utan hår, i det vä fönstret så har vi klurat ut en liten pojke, även han i profil, tittandes mot kvinnan i det andra fönstret.
Vad ser ni, ser ni något mer eller något annat och vad var det för något, ett spöke, ande och har den "följt" med oss eller "fanns" den i huset?
Det jag ser är ett karlansikte med fyrkantig ram runt.
Glömde att säga att jag ser det i det vänstra fönstret.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag ser 4människor och eran hund!
Jag ser ett kvinnoansikte i vänstra fönsret. Längst ner.. Ska försöka ringa in den.
3 ansikten..
Jag är nog inte riktigt säker men tycker jag ser en bebis (i samma fönster som hunden) på sidan av hunden med en röd mössa men vita runda bollar på och sedan napp i munnen.
Och i vänstra förstret ser jag ett ansikte som ser ledset ut och påminner om en ledsam mask. Ögonen och munnen ser så "ihåliga ut".
Sedan tycker jag mig se något övanför hunden men jag är inte säker på om det är en tavla i väggen eller vad det är.
< you gotta hold on, no matter what they say.>
<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>
oj vad dålig bilden blev
men när man förstorar den (trycker på bilden) kan man nog lite bättre
Antagligen är jag totalt blind, för jag ser inte ens hunden.