Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettspöken
Läst 3760 ggr
Mayuki
0

Hemsk historia

Nu ska ni få höra en liten läskig/hemsk historia, när jag bodde i malmö (Bor i Höör nu) så bodde min familj i en VÄLIGT stor lägenhet! Men iaf, en gång när min mamma va hemms själv så kände hon sig orolig, iaktagen och rädd på samma gång och visste att det spökade där. Så stog hon och diskade och då låter det *BOOM* ute i kökshallen (Längst nere stod det en bokhylla och köket va högst upp) då tänkte min mamma ''NEJ! Jag går inte ut där förren Christian kommer hem'' (Hennes ex) och när hon hör att han kommer hem går hon ut och kollar då har en bok hoppat från bokhyllan längst bort upp till köket och det stod på boken Kim Walters(Författaren) och boken hette Kristine (Mammas namn) Några nätter efter det väckte pappa min mamma klockan 02:00-03:00 på natten och frågade anfott ''HÖR DU DET?!''då sa min mamma ''Ja!!!!'' Då va det barn som lekte ute på gården men det va inga barn där, seriöst man hörde hopprep, skor som slog i markenoch barnskratt… Jag fick kalla kårar när jag väl hörde det….

Miiiz
0

tycker inte att historien är hemsk, tycker den rent av är facinerande.

Skulle nog säkert bli lite skrämd om jag skulle höra osynliga barn som leker på gården men på nå vis så skulle ja ändå vara mera facinerad av det ;)

< you gotta hold on, no matter what they say.>

<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>

Rumblebee
0

Hmm… vet inte hur jag skulle reagera på att höra positiva ljud (lekande barn ser jag som positiva ljud). Tror även jag att jag skulle bli lite fascinerad, men även lite rädd de första sekundrana när man inser vad det egentligen är. men däremot att plötsligt höra en smäll, det skulle garanterat få mig att hoppa högt Tyst

Miiiz
0

Det kan jag hålla med om, jag blir lik stilla om jag hör fosteg redan :) Men där sen igen så blir jag nyfiken och facinerad. ;) man fungerar på så konstit sätt i konstiga situationer. :D

< you gotta hold on, no matter what they say.>

<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>

[Noriisen]
0

Posetivt ju  , skulle bli glad o få tårar av att höra barn skratt o sånt Foten i munnen!