läskiga spökbilder.......
Hejsan!
Har fått ett kort och en historia av en kvinna, historien är ganska läskig, hennes dotter och två kompisar hade ett skolprojekt med zombier, spöken. de bestämde sig för att åka till ett öde hus och filma och ta foton, det dröjde inte länge förrän dottern ringde och var upprörd, mamman skulle genast komma och hämta dom. När hon kom fram så var dottern röd på kinden, Väl hemma så berättade dom att när de tog kort så kände hon en smäll över kinden och det rös i hela hennes kropp. Hon var jätte rädd,tjejerna gick till datorn för att kolla på bilderna, och de bara skrek rakt ut, de had etagit en massa kort på raken och på ett så framträdde 3 gestalter , en hade en kåpa över huvudet och hans näsa såg ut som ett gristryne, den andra var inte så tydlig och den tredje såg jätteond ut, hade bockhorn och stirrande ögon. De ville inte röra i det mer och lämnade in korten och filmen till läraren och använde inte materialet, Någon dag senare så fråga läraren vad de filmat, han hade tittat på filmen och så att framför ödehuset så sprang det en liten varelse fram och tillbaka.
Mamman som jag pratat med letade fram bilden till mig men bilden hade tyvärr inte samma kvalitet , säkert pga av överföring till cd och sedan tillbaka till datorn.
Jag är så nyfiken och undrar om det är någon som kan tyda bilden, det går en del histroier om huset.
Jag lägger ut bilden så får ni själva se om ni ser vad jag ser:)

Hej!
Vart ligger det här stället?
#0 men huu vilken obehaglig bild :(
Små stjärnor lyser också i mörkret.

Kan bara hålla med #3. Obehaglig!!
DA
DA

jag kan inte säga något om själva historien eller filmen, det lät riktigt obehagligt, men det som syns på bilden i inlägg #0 tycker jag ser ut som vanlig utandningsrök. Jag har själv fått med det på bild några gånger, och det ser ungefär likadant ut.
Var i Tollarp ligger huset?
Jag skulle nog vilja åka dit och utforska lite.
Jag tycker det ser ut som 4-5 gestalter som liksom står på snedden på bild #0 och dom är typ klädda som munkar eller nån kappa/rock.
En bra bild faktiskt. Låter verkligen som ett ställe som jag gärna skulle vilja besöka
Kan du berätta vad som bruka hända där om du vet? och är det känt för sina spökerier?
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"

Jag har gjort bilden 70% ljusare och ringat in allt jag tycker ser mystiskt ut. Är väl ingen expert men jag kan mina saker 
Jag får en känsla av 5-6 personer som står lutade mot någonting, som att de kanske tittar på något, kanske tillber det??? De har helt klart kåpor på sig…. Gjort i något mjukt material… Kanske polyester??? Kanske en cermoni av något slag som flickorna råkat avbryta, kanske mickelsmäss? När är bilden tagen, kring oktober? Jag har själv liknande upplevelser från oktober nämligen 
// ÖrjanBlue
läbbiga bilder :S
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Jag måste vara helt och fullt blind för jag ser INGENTING som ens likna ett ansikte… Men bilden ger lite rysningar, det håller jag med om…
//Caroline
på bild ett såg det ut som ett hundhuvud första gången jag tittade på den,andra gången såg jag ingenting
på bild två ser jag ingenting
Var det snö ute när bilden togs? Ligger detta nära något vatten eller grusplan? Det kan vara så, som det ser ut på bilden så verkar det blåsa mycket, det kan vara sand (snö?) och fukt. Även luften kan vara fuktig och kvav innan det börjar åska och sånt. Bilden ser helt kall ut, jag kan inte få några känslor som helst på den.

#12 är det kallt ute kan det vara kondenserad utandningsluft ifrån fotografen eller andra människor omkring. Fotar man med blixt reflekteras ljuset från alla små vattendroppar och så blir resultatet på fotografiet en spöklik dimma.
#13 ja, det var lite så jag menade men förklara nog lite dåligt ^.^
ser inte heller nått,men kan ju va för att jag har dålig fantasi för just sånt här,ser ju ut att vara mörkt ute å att man sj inte ser utandningsluften är ju helt förklarligt,att sen blixten förstärker upp bilden med ljus,kan ju även vara cigarett rök som vandrar förbi vid fototillfället
Har pratat med mamman till ena flickan o de hade ingen blixt på kameran,
Bilderna ger mig oxå kalla kårar, ska ta med bilden till en som kommer och ska spå mig den 23/1. Återkommer med svar då:)

Här är det oroliga andar efter en tragisk dramatisk händelse.
Jag ser en familjetragedi… en äldre man som står böjd över en yngre kvinna som ligger på en bår av något slag en äldre kvinna står vid hennes sida , en handikappad äldre kvinna sittande i rullstol tittar förskräckt.. ett barn, en liten flicka gråter hon står vänd från hela händelsen som om någon sagt till henne att inte titta.
Mannen försöker dra kvinnan på båren han kämpar…. eventuellt kan det handla om en födsel eller abort…. detta är det jag får till mig.
om det inte var en blixt framme så borde ju bilden vara mer el mindre kolsvart med tanke på att det är rätt mörkt där bilden togs,för man ser ju gräset runt omkring ganska klart,vilket man inte borde se i mörker
Nu såg jag att de syndes tydligare på orjanblues omgjorda bild.
Mamman borde fråga barnen ifall de röker. Ser ut som rökmoln…
Tycker att det tydligt är cigarette rök.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag kopierade bilden och kollade genom att "justera automatiskt" Jisses vad det kom fram konstigheter! Det ser ut som många ansikten, ångrar jag så försvinner saker som syntes innan
. Verkligen spännande bild, det var den första jag tittade på. Måste kolla mer
Medarbetare på Druid & Shaman
När jag "justerar automatiskt" på bilden som är väldigt mörk så kom gaveln på ett hus fram i vänster sidan av kortet och så ljuskloten som även finns på bild 1. Nu var jag tvungen att kolla på bild 1 igen mitt i skrivande stund och då först såg jag att huset syns bakom "dimman" på den bilden 
Kan du lägga ut bilden du gjorde?
Jag har letat fram bilden så jag lägger in den nu 
Visst ser dimman konstig ut då den är väldigt kompkt intill kameran för att sedan tunnas ut mer och mer! Men oavsett så ja, livlig fantasi kanske, men jag anar saker i detta, men det är ju kanske som att se figurer i molnen också
en kul graj i alla fall 
Vet inte om jag skrivit detta innan, men bilden är tagen en sommarkväll
Jag undra också, som #6 var i Tollarp detta ligger…
Skulle också vilja åka dit.
Någon som fått reda på det?
Vi kanske kunde åka dit flera st på en liten utflykt? 
absolut, jag o väninna vill dit, så kan vi bli fler är det bara bra:)
Ehm.. Rök? Jag skulle också kunna göra en sån bild.. #slår mig på pannan#

Varför,VARFÖR kan inte folk HÅLLA ANDAN när dom fotar såna här grejer =) Utandningsånga är allt jag ser !!!! Sen kan man ju använda sin fantasi till att se allt möjligt…håll andan nästa gång…snääääälla!
Det är nån som röker eller andas intill kameran. Att röken är starkare i vänstra hörnet beror på att blixten lyser upp den där.
Den här filmen på den den lilla varelsen måste ju fram. För om den finns och är vad du säger, så är det DEN FÖRSTA FILMEN NÅGONSIN som visar något som helst övernaturligt! Sug på den!
Jag har inte själv sett filmen , utan en lärare på en skola i Kristianstad hade frågot eleverna vad de hade filmat för ngt, men de vill inte se den eller ens prata om den, om det är sant eller inte går nog inte att ta reda på för det är ju ngr år sedan och kan tänka mig att det är överspelat..
Sug på den själv…………..