Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettspöken
Läst 4527 ggr
hermitage
4

spöke på bilden?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tog massa bilder i ett gammalt hus som ingen bor i och man hör alltid röster fotsteg och sånt. så idag bestämde vi oss för att fota och hittade dessa 2 bilder. vi tkr det se ett barn. vi har zoomat in mkt men syns mer om man gör det själv,

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

hermitage
0

andra bilden tkr jag det se ut som någen böjer sig ner eller är på väg att resa sig .det vid vänstra hörnet och att de runda är huvudet. syns okså bättre om man zoomar:)

Ghosthunter
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Den första bilden diggar jag…den är bra. Man ser konturen av ett barn…en pojke! Han ser ut att vara skallig..inget hår och ganska stort huvud. Man ser också ögonen och "vecken" mellan armarna och kroppen!!Flört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

hermitage
0

jag blev rädd när jag tittade igenom bilderna och såg den. riktig läskig bild tycker jag:)

zippie98
0

jag ser inget var det med blixt på kamran för jag ser inte nåt!!!!!!Förvånad

zippie98
0

men lite läskit på bild ett för esten det känns som nån slår på min rygg prick nu läbbit

joa289
0

Dammpartiklar!!! Undrar ni inte varför "ringgarna" ser likadana ut =) ? Damm som reflekteras i blixtljuset.

Newman
0

Det där gör jag i photoshop på 30 sekunder. Skicka en bild så ska jag bevisa det.

hermitage
0

har inte ens psObestämd

Ghosthunter
1

Visserligen finns inget bevis på om det är en äkta spökbild, men det finns heller inte nåt bevis på att det är oäkta….så varför måste ni hålla på att göra narr av hermitage, som bara vill väl och visa sina bilder? Visa respekt och sluta spela besserwissar är mitt tips!!

Värmland"

Newman
0

Haha! Göra narr av? Jag är bara realistisk. Jag skulle lika väl kunna ta en bild (som inte är photoshopad) och hitta någon kontur eller utandningsrök eller whatever och kalla det spöke.

Ghosthunter
0

Då förslår jag att du gör det då, Newman!!

Värmland"

Newman
0

Mer än gärna :). Förövrigt var det inte meningen att vara så stötande som jag kanske var. Är väl bara lite väl för realistisk för att kolla på bilderna här :)

Naiz
3

#12 Då tycker jag att du ska låta bli att kommentera. Det är så tråkigt när folk lägger sej i och förstör som du gör. Håll dej till ett forum som passar dej!

Newman
0

Yes sir

rod-bracket
1

Jag tycker det ser ut som ljusinslag på en smutsig lins.

Och jag borde känna igen det, jag är fotograf.

Ghosthunter
0

…och vid närmare eftertanke så kan det ju vara den japanska aparten Kakkadakka som utstöter rök när den är brunstig??

Ja…det är en av teorierna som skeptiker brukar hävda…man kan inte bli annat än trött!!!Rynkar på näsan

Värmland"

rod-bracket
0

Men seriöst! Jag har hundratals misslyckade bilder som ser ut så här! Ska jag lägga upp dom här så ni får lite perspektiv?!

Ni förväntar er att se ett spöke så ni gör det. Jag förväntar mig inget alls och ser att det är ett ljusinslag i kameran. Hade det varit en mer övertygande och svårförklarad bild hade jag blivit överlycklig!

Newman
0

#17 Tror du får slänga upp en bild så människorna faktiskt tror på dig.

81an
0

ja d e ett barn

<3 kärlek <3

Jina
1

försökte och försökte, till slut såg jag vad som påminner om en tecknad sumobrottares huvud :)