Inbillar jag mig?
Jag vet knappt vart jag ska börja. Jag sitter ofta och tittar omkring på google maps. Jag tycker det är skithäftigt när man kan zooma in på ett ställe så mycket att det är som att man står och vänder sig på just den gatan. Idag så sökte jag på vår adress och där fanns också en 3D funktion, ballt tänkte jag och bestämde mig för att leta fram vårt fönster. Jag hittade det och ser direkt en skepnad i fönstret som ser ut precis som min son. Jag tänker direkt "haha, där är ju XXX" när jag ser skepnaden. Jag klipper ut bilden och laddar upp den på facebook. I efterhand insåg jag att bilden är tagen 2009. Bilden är tagen på våren så min son skulle var omkring ett halvår. Förutom det så stod min föredetta sambos skrivbord framför det fönstret då, så det kan helt enkelt inte vara min son..
Jag har försökt att finna den logiska förklaringen till detta fenomen, men det är inte en reflektion utifrån, för om man tittar bredvid till vänster så kan man se vår lampa (två fyrkanter i olika höjd) som syns igenom fönstret, precis som skepnaden. Om man vänder sig om till andra sidan gatan och tittar på andra sidan där det skulle ha reflekterats ifrån, så är det inget hål i busken, vilket det hade varit om det varit en reflektion. Dessutom så kan man ju tydligt se att det formen av ett barn. Man kan urskilja huvudet, kroppen, en arm och ett ansikte som snett tittar på en.
Sedan fortsatte jag att titta vidare på bilden och ser ett ansikte bredvid, inte lika tydligt som barnet, men ett ansikte är det.. Väl?
Är det någon annan som kan se dessa sakerna eller inbillar jag mig bara?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det till vänster ser verkligen ut som ett ansikte, den var bra!!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Har sett dig i andra trådar.. Du har en medial förmåga? Känner du nåt när du ser bilden? 
som 1# säger det ser verkligen ut som ett ansikta innan för den röda cirklen
Jag kan inte förklara bilderna som inte är din son. Men google maps uppdaterar ofta och fottar på samma ställen flera gånger. Google maps har varit här utanför och uppdaterat flera gånger… De kanske bara inte uppdaterat datumen!
Det innaför den röda cirkeln ser ut som ett skelett ansikte
Och det innanför ser ut som en liten skelett gubbe som har ett stort huvud.
Detta är i allafall vad jag tycker att jag ser.
< you gotta hold on, no matter what they say.>
<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>
Innaför det vira cirkeln tycker jag att jag ser en liten skelett gubbe som bugar sig efter en dans, och han har ett stort huvud. Skulle det stå :)
< you gotta hold on, no matter what they say.>
<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>
Jag ser faktiskt 3 ansikten i din bild. Ett i de röda ringen och två i den vita.
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
ser ett tydligt skelettansikte men tycker även jag ser en hand
<3 kärlek <3
ser ett tydligt skelettansikte men tycker även jag ser en hand
<3 kärlek <3