Ditt zombie-vapen! (humor)
En tunn sommarjacka. Kanske kan kasta den över ett zombie-huvud och tillfälligt förblinda den medan jag laddar upp med något lite mer effektivt vapen?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Haha…en bokhylla här
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
1 250l akvarium som jag kansk har flygande zombiätar fiskar i
Ehmmm, en hamsterbur eller en datorladdare, det beror på hur man ser det… ;)
//Caroline
En godis skål? Undra om det går att muta zombien med det så han inte äter mig :D
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
En lampa. Kanske kan strypa zombien med sladden, eller blända den och fly 
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Ett glas, en PK-burk och några böcker. Men glaset är nog mest effektivt :P
Ett vitrinskåp, jag kanske kan stänga in zombien där och titta på den när jag får tråkigt, som ett zombieakvarium liksom 
ett element^^ perfekt att kasta på zombien
Jag fick också en bokylla, tror inte den är så praktisk mot en zombie…
kanske kan kasta böckerna på den?
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Min vänstra fot. Höhö. Zombien får akta sig för att få den i magen. HIJAAH. 
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
En vägg.. Kan låta zombien gå in i väggen, läggas in på sjukhus och så var det problemet löst..!
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
Min iPhone! Att använda som vapen eller ringa efter hjälp med? 
#13 Finns säkert en app för att döda zombies med. 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
#14 att jag inte tänkte på det! Ska genast kolla på iTunes! 
#15 Gör det! Det gäller att vara förbered om man ska överleva. 
Attans vad bra vapen ni har..jag har en bit hushållspapper!!! Hur tusan använder man det..kväver dom med det?
#17 Om det är bra uppsugningsförmåga så kan man säkert torka upp zombiesarna med det. 
#18 Haha ja det ska ju vara det..annars blir det problem!:)
#19 Jo men precis. Det gäller att inte snåla in på hushållspapper - för man vet ju aldrig när zombiesarna kan tänkas komma! I värsta fall så blir du väl själv zombie, men då har du i alla fall papper så du kan städa upp efter dig!
(Måste bli kladdigt med allt blod och hjärnsubstans.)
Hmm har två saker som står till vänster, dels en lampa och sedan ena högtalaren till datorn :P Får nog ta och binda fast zombiens fötter med lampsladden och slå den i huvudet med högtalaren om jag skulle bli anfallen 
Jag får ett fönster… Jag får väl helt enkelt slänga ut zombien från fönstret?
Som tur är så är det tredje våningen så zombien får nog liite ont iaf 
En godispåse och en tavla! Hm, vilken ska jag använda? ;)
#23 kanske smaska i dig godiset så du får en sockerkick, och sedan slå tavlan i huvudet på zombin och springa för livet medans sockerkicken varar? 
#24 Smart!
Så får det bli..^^
Pringles och en necessär med smink i xd
#26 Åhååå ska du sminka zombien och tvångsmata med pringles??:)
#27 Eller så använder jag mina pringels som vapen ;)
#27:)
Syrrans datastol…känns lite jobbigt att släpa med sig överallt :P
En telefon..?
Använd den som walkie-talkie? ^w^
Ja just det :D
En stol!!! Som man kan kasta i huvudet på den :D
en damsugare :) kanse kan suga upp zombien med mohaha
En banan!
jag har en akrylfärgburk…och min budgetpärm med räkningar i..den kan de få av mig ..
det avskräcker det mesta
U R us

En tuggumimaskin :P
XOXO//Hua~
# 38
Vilket vapen! tugga tuggummi och lägg på golvet så att zoombisarna fastnar..och blås bubblor och smäll dem..då tror de att det är pistolskott och flyr
U R us
Haha, så passande att hunden låg bredvid mig och min laptop, en amstaff-hund blir mitt vapen!