Läskigt värre!!
Några får och en redigt skitig lins är vad jag ser
Djuren är lugna så jag tror inte att det finns något dåligt där…trots orben som finns med. De där cirklarna vet jag inte vad det är, kanske värme ifrån djuren …
U R us
När man tar kort i mörkret så har man en längre sån tittargrej så kameran samlar mer ljus och när du rör kameran så blir det mönster. Man kan skriva saker genom att lägga kameran och ha en längre (minns inte namnet) och sen ta en laserpekare och skriva HEJ. Så står det hej där sen
okej okej men det sur som något på bilderna
#6, slutartid menar du nog. Jag tycker också det ser ut som en sådan bild…
// Danda
där finns orber -tre stycken som jag kan se, som är intressanta…,men inget som jag tycker känns läskigt
U R us
#8 JA! Slutartid xD tack
#9 Jag såg också något som liknade orber, men det kan lika väl vara någon liten insekt.
#10 Jag tycker också det ser lite ut som Älvor gjora av eld. Men hur troligt är det? Vad vi fantiserar om 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
På bild 2 och 3 tycker jag det ser ut som två små väsen med vingar som flyger. De är nästan guldgula.
"Den som går sina egna vägar behöver ingen karta"
#15 Precis som jag och Choklad har sagt.
Ja, Älvor finns det är jag säker på men jag tycker tyvärr detta ser ut som om någon viftar med ett tomtebloss samtidigt som man tar ett foto med väldigt lång slutartid… Ledsen om jag låter som en surtant
nu men det är vad jag ser.
// danda
Det är ju bl a ånga från fårens pälsar, och allt vad de har på sig i dem. Men för den skull så försvinner inte älvorna 
U R us
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#16 Oki. Jag läste bara TS när jag lade in min kommentar. 
"Den som går sina egna vägar behöver ingen karta"