Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterspökhusspökplatserspökjägare
Läst 5210 ggr
WinterBreath
0

Spökjägare

Jag driver en grupp spökjägare sedan några år tillbaka.

För närvarande letar vi nya medlemmar som kan hjälpa till i jakten på det paranormala.

Vi finns i Piteå med omnejd. Så bor du i närheten så är det bara att höra av sig. Mail: haunted@zoomin.se

Eller kolla in hemsidan: www.haunted.zoomin.se

Mvh Richard, Svenska Spökjägargruppen

DarkAngel
0

Låter kul. Bor inte i närheten men blir lite nyfiken. Vad är det ni gör?Vill du berätta?

DA

DA

WinterBreath
0

Vi gör lite av varje. Vi har tidigare i våran karriär farit till ställen som vi har fått höra ska vara hemsökta och har fotat med endast en digitalkamera och trots det hittat en del intressanta saker.

Vi har numera lite mer teknik som EMF-mätare, ir-termometer, diktafon och betydligt fler kameror.

Vi hoppas på att folk kommer att höra av sig till oss om dom tror att deras hem, arbetsplats eller nånting annat är hemsökt.

Vi jobbar på med att skaffa fler medhjälpare och rekryterar för fullt. Vi har en hel del arbetspositioner som måste fyllas upp för en spökjagande eldsjäl.

Hoppas du är nöjd med svaret.

Mvh Richard, Svenska Spökjägargruppen

[trollduva]
0

låter kul,men tyvär aldeles för långt bortRynkar på näsan

DarkAngel
0

Jadå Richard, jag är nöjd..=)

Låter spännande och roligt. Synd att ni inte fanns närmare..=)

Lycka till.

DA

DA

Anna-Helga
0

Spännande! Har ni någon person med mediala förmågor i er grupp?

Mvh Anna

Ghosthunter
0

WinterBreath - Oj så synd att du bor så långt ifrån mig. Jag håller också på med spökjakt med EMF-mätare, IR-temp, diktafon, kamerorGlad

Visst är det intressant och roligtFlört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

WinterBreath
0

Svar till Anna-Helga:

Hej!

Vi har en som vi tar hjälp utav men tyvärr bara till att tyda bilder. Hon bor i skåne så av den anledningen är hon inte med på våra spökjakter.

Vi är i behov av ett medium som kan följa med då vi far iväg.

WinterBreath
0

Svar till Ghosthunter:

Hej!

Det är mycket intressant!

Vi kommer att vara ute oftare så fort vi har fått ihop ett bra team.

Uppdateringar kommer att finnas på våran hemsida. Jag lägger givetvis upp lite här också.

Anna-Helga
0

#7 Ja det klart att läsa av bilder är en sak men läsa av och känna in energier på plats måste ju vara det bästa! :)

Ghosthunter
0

WinterBreath - lycka till. Ett medium ute på fält är ju perfekt..åh, jag ska kolla hemsidan ocksåFlört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[ghostdoggy]
1

du får ursäkta mig winterbreath,hur seriösa är ni igentligen?har tittat på hemsidan å får mig ett skratt ist,har vart spökjägare med min bror i 15 år å vi har tillbringat tiden i husen där det spökar och i mörker,har vart med om olustiga saker till rent av förjävliga saker som får paniken att sprängas i skallen,pga att flyktvägarna har vart begränsade,men att fota utanför är lixom inte grejjen,man måste in för att få fakta =)

alexandra09
0

tyvärr bor jag också alldeles för långt bort…=( Finns inget sånt i karlstad-trakten?Tungan ute

^Marsvin^
0

Låter spännande=)

^Marsvin^
0

Ni säger att ni söker efter nya medlemmar, är det nån åldersgräns? Tacksam för svar!:)