Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketter: tävlingarlekar
Läst 2355 ggr
pernillaa
0

Slutresultat i tävlingen! =)

Helluuu! ^^

Det verkar som om statistiken för sajten inte längre mailas ut till sajtvärdarna sen den nya versionen av iFokus kom ut.

Så det enda vi kan göra nu, antar jag, är att kora en vinnare utifrån de resultat vi redan har. =)

Det innebär alltså, om man utgår ifrån V.6 och V.7
att vår vinnare är:

ghostdoggy!

Stort Grattis ghostdoggy! =)

Frågar nog den här gången, vill du ha iFokus PLUS eller iFokus MINUS? ^^

I övrigt blir det tyvär svårt att hålla några fler sånna här tävlingar eftersom jag ingen statistik får för tillfället. Så tillsvidare, innan vi vet ifall det kommer igång senare, får vi helt enkelt ta en paus med det här.

Stor kram på er! ^^

Ha en bra dag! // Pernilla

Karmatarerskanise
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Grattis :)

[stblues35]
0

Grattis Göstis!:)

[ghostdoggy]
0

tackar =)..ööh vad är skillnaden,tror jag vill ha den med reklam,vill gärna veta att det finns bantningskurer å liknande för ett benrangel som mig =P

pernillaa
0

Haha, okej. ja skillnaden är att med PLUS får du ha kvar reklamen som du vill och får större fotoalbum m.m. Förrut ingick också en större Avatar men numera har man det ändå. ^^

iFokus MINUS innabär just bara det att reklamen tas bort. ^^

Men MINUS är det slutgiltiga svaret då? =)

[ghostdoggy]
0

näääee vill ha reklamen kvar=) den stör mig inte,kan ju få gratis bio tex el bli fadder kanske,vem vet jag kanske vill spela mariabingo åxå..tar nog + tror jag,el jag vet inte,el jo jag tar nog det kanske =P

pernillaa
0

Haha, då väljer jag åt dig om du ska vela på det där sättet. Då får du iFokus minus då! ^^

Nä jag skämtar. =) du får iFokus plus på en gång nu. ^^

[ghostdoggy]
0

men vad är skillnaden?lol..märker inget xtra precis..vill ju inte låta otacksam el nått ..haha

pernillaa
0

Nej oj…jag ber om ursäkt att jag inte informerat om detta, men det har visst varit problem med det här med iFokus plus och minus sen de gjorde om här. har frågat om det här men inte fått något svar tyvärr! =/

[ghostdoggy]
0

skitsamma =) inte ditt fel..är så nöjd ändå så,att vinna e alltid roligt..helst om man knappast behöver anstränga sig=)tack ändå..du gör ett bra jobb oavsett du har info el inte =)