ANDARNA HEMMA HOS MIG!!! :( :(
Sedan jag spelade anden i glaset har mina saker försvunnit och hittatas på andra ställen jag inte lagt dom på!.
nyss satt jag och kollade på arab tv och äter fjärkontrollen ligger långt ifrån mig det bytts till kanal sex istället jag lägger tillbaka till kanalen jag vill ha! och sedan så kkommer det kall luft över mig!!! :(:S jag är rädd jag pratade med anden att den skulle sluta skrämma mig sådär! men det slutar den inte!! hjälp vad ska jag göra?? ingen vet här hemma att jag kört anden i glaset med mina oseriösa kompisar!!! :( : (
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hmm det är problemet när man gör det där! Du får säga till riktigt på skarpen att dom eller den ska sluta! Men du måste sluta göra anden i glaset också för att det ska lugna ner sig…
Sen vet jag inte riktigt om det här är rätt plats att ta upp det där på..pröva på medialt istället!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
När du känner att något börjar bli knas så kan du säga "Snälla låt mig vara jag ska inte störa er mer om ni inte slutar störa mig!".
Jag har aldrig spelat AIG men ibland så händer det lite kusliga saker här hemma, fast nu är det sällan det händer, men när det händer så brukar jag prata ut i toma intet och säga "Låt mig va!!!" och låta lite sur över det