Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettspöken
Läst 3730 ggr
[nono39]
0

jätte beroendE??:(:S

Jag har ett problem jag spelar anden i glaset hela tiden!

Första gången var för 1 månad sedan typ den 8 mars sen så blev jag beroende så jag och mina kompisar spelade nästa dag hos samma kompis 9 mars typ sen igen den 11 mars!

Sen spelade jag i skolans taolett jag och min kompis förrigår när det funkade ville vi testa igen då gjorde vi det igår på lektionen sen gjorde vi det 4 ggr på lektionstid! och 1 gång i skolanstoalett igen!! igår sammanlagt 5 ggr!! vad ska jag göra! på den 4 gången blev anden arg då avslutade vi spelet och spran slängde allt! <3

jag behöver hjälp det e farligt att spela så många ggr jue! vad ska jag göra?? jag är för beroende?<<3

JohannaEkroth
0

Anden i glaset är absolut ingenting att leka med. Man kan få in mörka energier i sitt liv om man inte av försiktig. Jag har också spelat anden i glaset i tonåren. Men det ni verkar glömma är att ni måste göra detta med respekt och vara medvetna med de faror som faktiskt finns med anden i glaset. Visa andarna respekt. Detta är an allvarlig "lek". Fast lek är fel ord, utan det är ett sätt att kommunicera med andra dimensioner.

Lär er mer om krafterna/energierna på andra sidan och så måste ni be om skydd från era ärkeänglar och skyddsguider.

Var mycket försiktiga med filka frågor ni ställer!

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Zadeira
0

Det bästa är om du pratar med någon vuxen om ditt beroende, som du kallar det. Anden i Glaset är ingen lek som man "spelar" hela tiden när man känner för lite spänning. Det är allvar och väldigt seriöst, till och med farligt. Även om det kan verka harmlöst så kan man få rejäla problem som dessutom inte försvinner bara för att man avbryter omgången. Du kan dra till dig onda andar som kan följa dig i år efteråt!

Jag förstår inte heller hur ni kan "spela" under lektionstid, det krävs ju en del utsutsning och om inte annat så borde väl läraren reagera och undra vad ni håller på med?

Om du nu upplever det som ett beroende så tala med en vuxen, kanske lärare/skolsyster, som kan hjälpa dig sluta.

[ghostdoggy]
0

håller med både #1 och #2

har fått känna av baksidorna i anden i glaset när jag var yngre å det är faan i mig ingen lek,hade besök i 2 veckor innan det lämnade mig ifred,och mycke berodde antagligen på mitt starka psyke,var inge roligt att leva med den mörka sidan av det ensam..så sluta med lekarna innan nått allvarligt inträffar,många har blivit tokiga av det

[nono39]
0

Tack för era 3 svar! skit trodde inte det var såå allvarligt :S

när vi körde hade vi mycket respekt för andenförrutom när en annan kompis var med för hon laravade sig osånnt! men jag och min andra kompis gjorde inte det vi var jue 3 st! men inte alla omgångar! :)

jag ska sluta köra!! det har jag lovat mig själv min komppis känner inget men hon sa att dom försvinner om man använder rökelser e det sant?

[walkinbeauti]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tycker du fått goda råd av dom andra och känner du ett beroende ska du helt klart ta upp det med en kunnig inom det området.Blir dock lite förvånad om man kan på en enda månad bli beroende,sånt vet jag inget om hur lång tid men det låter kort.

Däremot kan det vara så att du bjudit in någon ande som pockar på din uppmärksamhet,att anden helt enkelt vill att ni gör Anden i glaset.När man får den kontakten brukar dom oftast vilja förmedla sig men förstår man inte hur man kommunicerar kan det bli svårt att få bort anden.

Kan väl tänka mig att det är anden som driver på dig att göra anden i glaset och som skrivits tidigare så är det absolut ingen lek utan man har med enorma krafter att göra och är man öppen och mottaglig fungerar man som en magnet och dom dras till oss.

Mitt råd till dig är att först och främst kontakta någon ang beroendet sen skulle du behöva hjälp av ett bra medium som kan kommunicera med den själ/själar som slagit följe med dig.Jag brukar inte föra över någon i ljuset på distans och googla dig fram så hittar du säkert något bra medium i din närhet där du bor.

Går det lång tid och denna ande inte släpper självmant kan du bli helt slut och dränerad på energi och anden ska dit han/hon hör hemma i ljuset.

Visst rökelser hjälper men enbart tillfälligt en ande som klänger sig fast vill få komma till tals och får dom inte det då är dom snart tillbaka igen men får du hjälp av ett medium finns större chans att denna släpper taget.Blev uppriktigt orolig när jag läste din trådstart men det går att få hjälp och snälla försök sluta med anden i glaset,ni kan få väldigt jobbigt när ni  inte vet vem eller vilka ni bjuder in.Onda andar skulle jag inte vilja kalla det men det finns mörka själar som mår väldigt dåligt och dom kännslorna plockar vi upp och kan bli både fysikt och psyikst påverkad och det om något dränerar oss på energi.

Lycka till sänder ljus till dig Glad

Ghosthunter
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ta kontakt med AAIGF - Anonyma Anden I Glaset Föreningen..hahaSkrattande eller varför inte ALIV - Anonyma Lögnare I VardagenSkrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"