Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettersajtenifokus
Läst 2324 ggr
pernillaa
0

Känslig period

Hej på er

Jag som Sajtvärd märker tydligt när sajten blir ointressant för er medlemmar, och känner mig ansvarig. Jag vill sätta mig på youtube och leta reda på intressanta filmklipp och lägga upp för att roa er.

Tyvärr orkar jag inte riktigt det. Jag är hemma och sjukskriven p.g.a. utbrändhet och panikångestattacker och har känslorna alldeles under skinnet och då behövs det inte mycket för att det ska rinna över. Det står rätt stilla på sajten nu och oavsett om det beror på att det är bra väder och folk hellre är ute eller om det är p.g.a. materialet på sidan så tänker jag att jag borde leta reda på mer material och lägga upp men blev tvungen att stänga ner sidan tillslut. När man söker efter övernaturliga, onaturliga oförklarliga saker så stöter man lätt på otrevliga saker. Ikväll stötte jag bland annat på ett filmklipp med en demonliknande, missbildad bebis som jag är säker på var dödsdömd och led. Jag stötte också på ett filmklipp från 1940-talet då forskare och läkare lyckats hålla ett hundhuvud från en död hund vid liv och man får se hur det reagerar på lukter och slickar sig om nosen och öppnar och stänger ögonen och rycker.

Mitt hjärta, mina nerver och min själ har inte utrymme för sånt här just nu så jag sitter här med spyan i halsen och önskar att jag aldrig hade sett det där. Jag önskar att jag orkade leta material men det går inte. Så jag ber om ursäkt för bristen på material här på sajten. Ni är självklart välkomna att leta material ni som inte är så känsliga. Men jag orkar inte just nu. Jag är tyvärr bara människa så jag måste ta avstånd från sånt där ett tag.

Jag hoppas att ni förstår.

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

Merlin-pappa
0

Hej Pernilla.

Lustigt nog så tittade jag också efter material på You Tube, för att lägga upp här …. Och jag tänkte som du ….. Bara jag slipper se något otäckt, för det klarar jag inte av …..

Det är så man kan tro att du läser mina tankar, för jag har också märkt av "lågkonjunturen" här på sajten också ….

Lustigt att vi har samma tankar, samtidigt!!

Jag fann inget av värde på Youtube …..

Kram till dig, Pernilla!!!!! Du är toppen! Det tycker vi ALLA!!!!

Stefan

Zadeira
0

Jag har också tänkt på det, att sajten i början vimmlade av foton, filmklipp osv, men på senare tid har OT-trådarna tagit överhanden. Ingen bidrar riktigt med det sajten är avsedd för, just spökbilder/filmer/material. Det är lektrådar och annat.

Kanske är det just ämnet, det är svårt att hitta hur mycket bra sånt som helst. Kanske är det just det att fler hellre tittar på något som nån annan hittat än själva söker upp nytt och delar med sig av.

Jag vet att iallafall jag har inte tid eller ork att jaga spöken pga personliga problem, och kanske är det något som alla drabbats av som en epidemi, bristen på att orka engagera sig.

Tycker inte att du ska ha pressen på dig att DU ska hitta nya saker och uppdatera alla härinne. Finns det inget intresse av att hålla sajtens egentliga mening vid liv från medlemmarna så ska ju inte du behöva ta allt det på dina axlar. Då kan det vara så.

kram på dig Pernilla!

powderpuff
0

Tror det är som du skriver, vädret dra där ute.

Jag är inte heller road av att sådant där för det är ju riktigt läskigt.

Man i alla fall, Ta hand om dig och bli bra, det är viktigast av allt.

Kramizar.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Ritva
0

Vet ni! Jag har varit på konferans på en gammal herrgård och vi bodde i en renoverad ladugård. En jättevacker miljö. Tog med mig kameran för att fota lite och la försäkerhets skull med extra batterier. Men tror ni de var laddade??? Nej just det, trots att jag tog dem ur laddaren. Jag fick en bild på en lampa, sen var det slut! Så tyvärr fick jag inga bilder alls att ens ha tur att fånga något på bild. Tyvärr!!

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Mysan59
0

Vad synd Popcornett! Förbaskade batterier! Cool

pernillaa
0

Ni är så snälla och söta och fina allihopa. Jag lägger självklart inte allt ansvar på mina axlar. Problemet är ju att vi behöver fler medlemmar. Medlemmar kommer med nytt material och en fräsch gnista. Jag vet inte hur jag ska locka medlemmar för tillfället, några idéer?

Nä jag är inne i en sämre period just nu med mitt psykiska mående. Usch det är så jobbigt att inte få ha sonen. Hans pappa letar anledningar att inte låta honom vara hos mig och bara för att sonen har haft astma i veckan så måste jag skjuta på umgänget. hade planerat hela helgen tillsammans med honom men nu står jag här och känner mig tom och vilsen. =(  Han fattas mig!

Zadeira
0

Usch, jag förstår att det är jobbigt för dig nu. Måste vara en hemsk känsla att inte få helgen med sonen som du planerat. det låter inte som en helt rolig situation.

Du ska se att när du får din tid med honom så känns det mycket bättre igen. Han verkar vara din lilla solstråle!

Kan bara önska dig lycka till och skicka mentala kramar åt dig!

pernillaa
0

Tack! =)

Det verkar vara som eländigt här just nu. Oj vad det är synd om oss!Gråter Flört

pernillaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ljusar upp lite här med ett par bilder och passar på och frågar vad ni tycker. Tänkte ställa upp i en tävling på Teckning iFokus och har då gjort iordning en gammal teckning av känslan i en dröm jag hade.

Vilken tycker ni är bäst av dessa?

pernillaa
0

Bild 2

pernillaa
0

Bild 3

powderpuff
0

Alla var fina med jag hade nog tagit bild 2 om jag måste välja.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

pernillaa
0

Tack för åsikten. =)

Det blir bara värre och värre det här tycker jag…

pernillaa
0

och det fortsätter. :-p

pernillaa
0

oooch fortsätter….

Merlin-pappa
0

Vad duktig du är Pernilla! Innan du är 40 år tror jag att du blir en berömdhet här i landet!!!

[trollduva]
0

natten den 7 juni ska jag på månskensmeditation vi alles stenar,tänkte passa på att "jaga" lite spöken då oxå,så det blir kanske kanske några bilder jag lägga upp här sen                  *håller tummarna*Glad

vilka finna bilder pernillaa

pernillaa
0

Oj det var ambitiöst Stefan. Men tack! Skrattande Vad fint sagt.

Jag vet inte riktigt för vad men visst kan jag känna att jag har mycket att ge. Jag vet bara inte var jag ska börja. Men tack ska du ha! =)

Idag är det marknad här så jag ska väl ut och kolla lite. Lite orolig för tävlingen här och priset för jag har inte fått några pengar från soc än så det är en viss risk att det måste vänta lite. Dom ska alltid krångla när det är som olägligast. =(

Jaja. Ha en bra dag och säg gärna vilken av bilderna ni tycker att jag ska använda i tävlingen på Teckning.

Känslan man ska uppnå är dyrkan, en typ av kärlek som nästan går överstyr.

Kram

pernillaa
0

Tack ska du ha trollduva. Oj vad spännande det lät det där med månskensmeditation. =) Skulle jag också vilja prova faktiskt. Håller tummarna att det blir några bilder och att du får en härlig kväll. =)

[trollduva]
0

så lite såKyss

[ghostdoggy]
0

då tycker jag  #13..lol men tror d e lite försent nu,förresten hur gick det i tävlingen?=)

pernillaa
0

jodå, jag vann. ^^

Hjälp vad länge sen. :p

[ghostdoggy]
0

jo typ,ser ibl att jag svarat på inlägg som är 2 år gamla..åsså tänker man neeeej detta e ju helt orelevant just nu..lol