Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterfilmfoto
Läst 2273 ggr
pernillaa
0

Mysko skugga

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag undrar vad tusan det här är på bilden. Det såg först uta att vara den vita väggen på min sons lekstuga som reflekterades i golvet men såg sen att det först och främst är fel färg och sen också att det kröp upp på väggen, över min målning av skejtaren.

Såg sen också att det är mer eller mindre genomskinligt och dessutom har ett "hål" i sig…och då kom jag och tänka på en annan mystisk men mörkare skugga inne i badummet och att även den hade ett hål i sig.

Ta en titt. Vad tror ni?

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

pernillaa
0

Här är den andra liknande skuggan.

pernillaa
0

Här kommer originalen också

pernillaa
0

nästa original. Bjuder in kritikerna här också.

Veero
0

LÄSKIGT :O

luxplyr
0

kance är det ett spöke.

[ghostdoggy]
0

såna där konstiga skuggor har jg åxå fått,men vetifaan vars d kommer ifrån,för faans inte när jag tog bilden,bilderna,nästan obehagligt

Ghosthunter
0

Pernilla - ja, om du är helt säker på att det inte är nåt föremål så är det verkligen bra bilder och jag skulle vilja gå ett steg längre än du…det är inte en skugga, det ser för massivt ut för att vara en skugga…ja, vad ska man säga…nån energi..en bit av ett spöke?Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

pernillaa
0

#7…gå ett steg längre än mig? =)

Ja alltså helt säker kan man väl aldrig vara om man inte uttryckligen tagit fotografiet och direkt efteråt gått dit och kikat på varenda förmål i närheten. Men det gjorde jag tyvärr inte. Kan påstå att jag tror mig vara 95 % säker på min sak. Jag och min son var de som bodde i lägenheten, hade inga kompisar direkt som kunda glömt någonting och jag menar, hur som helst, vem skulle ha med sig någonting som såg ut på det där viset, och det borde jag snubblat på när jag gick där ute i vardagsrummet. och hade jag inte snubblat på det så hade jag åtminstone tittat en gång extra eftersom det ser så himla mysko ut. :P

Bla bla bla, osv osv osv! ^^