Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettspöken
Läst 3959 ggr
GhostAdventures
0

spräng glas

När min syrra var hemma brottades vi… Misstolka inte :S. Aja då kände jag att jag bara kom åt ett glas som stod på bordet och då.. Sprängdes det. alltså inte sprängdes som på filmer men som om man hadde kastat det i golvet.Skit scary :S

Jossangizmo
0

Hur menar du, välte du det eller gick det bara isönder?

Caroline.H
0

Jag fattade inte riktigt, frågar som ovanstående. Om du fick det att ramla i golvet eller välte det så kan det ju inte ha varit så läskigt, då var det ju du som gjorde det. Men om det bara gick sönder däremot…

//Caroline

KaninPiggelin
0

bara sprack det?

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

[trollduva]
0

var det något varmt i glaset? har själv varit med om ett glas som "gick sönder av sig själv" men det hade antagligen varit en spricka i glaset som gick upp av värmen

GhostAdventures
0

det var ett helt glas utan nått varmt i oc ja det gick bara sönder :S

KaninPiggelin
0

gud vad skumt…

jag har ingen idé om vad det kunde ha varit, men bara rasade det ihop (sprack) eller flög bitarna överallt?

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

GhostAdventures
0

jag kmr inte ihåg(det var typ några år sen) :S men jah tror dem flög iväg

Karmatarerskanise
0

HAde det gått sönder utan att du rört vid det hade det varit lite konstigare, men nu rörde du vid det och det gick sönder.

Det händer att spänningen i glasen gör att glaset går sönder.

Ghosthunter
0

Jag håller med Hera här. Det var troligen spänningen i glaset som fick det att krossas. Jag förmodar att det gick lite vilt till när ni brottadesSkrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

GhostAdventures
0

tjaaa….jah e fattar inte vad som mneas med spänning…..xd men ja det gick nog lite vilt till xD…….ännu mer misstolkande o,o