Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikett: mysko-grejer
Läst 3121 ggr
[ElinaQ]
0

Ande kopplad till runsten?

(Vet att detta kanske inte passar in på spökbilder, så anser ni att det hamnat fel så får ni ta bort min tråd. har även postat på övernaturligt. )

Min sambo kom precis in efter en promenad med hunden. han var helt vettskrämd och hans hjärta gick i 180.

Vi har sen september förra året hört ett högt rop på hjälp följt av ett stön, som om någon blir misshandlad. Det är samma röst alla gånger och vi brukar höra den mellan 9-10 på kvällarna.

I skogen ropet verkar komma ifrån finns det en runsten och rester av ett hus.

Tidigare har vi när vi hört ropet sprungit ut för att avbryta det vi trott har varit en pågående misshandel, men det har alltid varit helt folktomt.

Så, kan det vara en ande kopplad till denna sten? och vad kan vi göra?

Ghosthunter
0

Intressant. Det låter som om det vore ett platsminne eller kvarvarande energi eftersom det upprepas på samma vis och ungefär vid samma tid på kvällen. Denna typ av energi är tyvärr inte lätt att få bort…det är ju ingen ande närvarande vid kvarvarande energier!!

Om det är kopplat just till runstenen är svårt att säga….det kan lika gärna vara en annan händelse som spelas upp gång på gång.

Ni får nog försöka leva med detta tror jag!!

Prova med att vara på plats när det händer och ta med diktafon och spela in ljudet….Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"