Paranormala förmågor ...
Är det någon som har tips på hur man kan utveckla dem???
Bra fråga, det undrar jag också :)
öva öva öva;)träna intuitionen,be andra göra små övningar till en tex gissa vad som är i ett kuvert,känna av ett föremål som en nyckel och vart den går m.m
finns massor man kan göra:)
Precis vad jag misstänkte - då är jag på rätt väg …
trollduva - kan Meditation också vara ett sätt??
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
4# absolut,det öppnar ju upp en och manfår till sig saker:)
Jag vet …. Ju mer avslappnad man blir så …. det kommer till en …. Rätt häftigt!
trollduva - Ja, jag vet inte vad man ska lita på? Jag tycker det är lika många som säger tvärtom och att Meditation endast är för avslappning…
Värmland"
har aldrig gj nån av dessa övningar,är alldeles för lat för det,har bara typ accepterat det i min själ att det finns och att det är helt okänt område,har känt ,sett å hört mye..ibl har det vart så illa att jag trott jag har börjat bli sinnessjuk..lol
Jättebra ghostdoggy….det är väl bra att du kan utan att göra något. Jag har också varit med om mycket. Det mesta kan man uppleva fast man är lika omedial som en lyktstolpe
Det ända som egentligen skiljer är att en som inte är så medial (vill inte säga icke medial, för alla har vi en liten uns av det i oss, det bara varierar i styrka) kan inte få bilder i huvudet och inte heller kommunicera med andarna medialt) Annars kan alla se, känna, höra, känna dofter, etc..
Värmland"
aah men jag har aldrig fått bilder i huvudet..el jo kanske,har inte vart lika påträngande,har sett saker på avstånd med min syn så att säga,dom har alltid funnits utanför min skalle inte i mina tankar,av nån jävla anledning så ser jag djur mer ofta än andra saker,samma saker gäller i vardagslivet,även om jag inget intresse visar för dem så kommer d till mig som jag vore stans bästa lyktstolpe att pissa på el nått..hahaha
hahaha
Värmland"
Merlin-Pappa: Ja det enda sättet är nog träning helt klart och du kan nog en del redan….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Hehehe - kanske har du rätt #12#??
Jag är väl inte så säker på vad jag kan. Nu ska jag i a f läsa en bok ….
Avtryck, spännande att läsa :)
//Caroline
Vet nån om det finns några kurser man kan gå kanske för att mer lära sig kontrollera hur öppen man är och när? Har noll kontroll så får bara hänga med i svängarna bäst det går :P