Resultat V. 2
Hej hej.
Sätter igång nya tävlingen här nu. En tävling som pågår hela tiden. Man kan säga att ni varje dag får jobba för varje dag som ni vill ha iFokus PLUS. 3 månaders tävling med 3 månaders iFokus PLUS som pris. ^^
För er som inte riktigt hängt med i vad det är för tävling så hittar ni info om den här.
Första veckan i den nya tävlingen har redan passerat obemärkt eftersom jag, skämmigt nog, glömt bort det här. =/
Så här kommer resultatet för den första veckan i den fjärde omgången av den här tävlingen. =)
Poäng Vecka 2
ghostdoggy 3 poäng
KaninPiggelin 1 poäng
Nuvarande poängställning
ghostdoggy 3 poäng
KaninPiggelin 1 poäng
Lycka till nu allihop! =)
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla
ööh hur kan jag varit sååå aktiv,gillar iofs å skriva å lägga mig om jag har nått under fötterna,men har väll knappt vart med så länge…lol
Måste bara ge dig en ordentlig klapp på axeln ghostdoggy för att du varit så himla aktiv. Måste bara få lista aktiviteten för vecka 2, så du förstår varför. ^^
Mest aktiva medlemmar under vecka 2 (inlägg och kommentarer)
1. ghostdoggy 28 2. KaninPiggelin 9 3. Mollis25 7 4. alexandra09 7 5. Ghosthunter 6 6. trollduva 6 7. pernillaa 5 8. Merlin-pappa 5 9. elnamaria 3 10. Jossangizmo 3 11. RandomBrud 3 12. nono39 3 13. Misspic 2 14. NelliePoppe 1 15. Mirjami-78 1 16. GustafForslund 1 17. Elshira 1 18. bea28 1

jamen den har nog dött nu antar jag då wow har varit varmast om hjärtat…lol
Haha, spelar något liknande wow. Metin2… :p
vet jag inte ens vad det är,har inte ens hört talas om det,men min skalle e enkelspårig,blinkar bara wow konstant innanför pannbenet,orkar inte googla heller om det =P
2 :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
=)
^
.
.
.
.
.
.
_
.Bara för att illustrera ett "onödigt" inlägg_
mm håller faan med,nästan oförskämt å svara så kort =P
vaddå menar ni mig?? Förlåt då, om man hela tiden måste skriva långa inlägg så tänker jag sluta på den här sajten, om alla ska klaga hela tiden
Nej jag menade det jag skrev. =) en glad gubbe. =)
jaha okej XD
=)
hahaha vet inte vad jag ska skriva,föll ur huvudet,hade nått fyndigt =P,kanske börjar bli senil 100 % nu