Pernilla hälsar!
Jag har lovat Pernilla, vår Sajtvärd, att lämna ett litet meddelande från henne så att ni alla vet att hon fortfarande lever.
Pernilla har mycket nu och på grund av privata angelägenheter så orkar hon inte besöka och engagera sig i forumet.
Hon ber om ursäkt och lovar att hon kommer tillbaka så småning om när hon återfått orken, hon saknar oss alla här inne!
Vi saknar henne också, men vill givetvis att hon i första hand tar hand om sig själv och mår bra!
hälsa henne från mig
Hej
Usch va tråkigt att läsa. Du får hälsa henne från oss att hon är saknad och att hon kryar på sig.
MVH
Woozy
Hoppas hon mår bättre snart så hon kommer tillbaka. Hon är saknad 
Hälsa från mig också och hoppas hon blir bra
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Jag ska hälsa henne från er alla!
Hälsa henne från mig också och önska henne krya på sig.
Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
HEEEEEEJ ALLIHOPA! ^^
Lyckades tillslut ta mig in hit efter…ja säkert flera veckor utan ett enda besök här.
Hur har ni det? Håller ni sajten igång? :P
Ser att det har tillkommit artiklar från medarbetarna(som i mina ögon i dagsläget agerar Sajtvärd tillsammans)! Tycker ni gör det här så hiiimla bra alltså. Ta er en till funderare om nån av er kan tänkas bli Sajtvärd ändå istället för mig!
Ja hörni…jag kan inte säga annat än förlåt för att jag inte har varit in här. =(
Allt har kört ihop sig för mig i mitt privatliv och för att ge er lite perspektiv på hur allvarligt det är så behöver jag i dagsläget både ett personligt ombud som hjälper mig med kontakter med myndigheter, papper, ekonomi m.m. och städhjälp från kommunen i mitt hem p.g.a. min utbrändhet. Snart sätts även antidepressivt in ocks. Har nu varit sjukskriven ett helt år(20 januari) och ingen har tagit mig under sina vingar förrän nu. Inga framsteg alls, bara bortslarvade sjukintyg och försenade pengar, hehe. Meeen vad kan man förvänta sig av myndigheter? :P
Tro inte att jag inte saknar sajten, vill inte annat än att dra igång med artiklar som ligger på lut i bakhuvudet på mig. Saknar er allihopa. =)
Jaha…så vad roar ni er med här då? :P
Skvaller skvaller skvaller vill jag höra nu…kom igeeeen! =D
Åh, kan snabbt berätta om en incident häromkvällen för en vecka sen ungefär. ^^
Låg och sov och tvärsatte mig vid 4-tiden upp i sängen av att ha hört ett jamande. Slog bort det och tänkte att det bara varit i drömmen. Somnade om och sov i 5 minuter och vaknade sen av samma ljud igen. Den här gången slog hjärtat rätt hårt och jag blev sittandes på stället och lyssnade. 2-3 minuter senare hördes det igen, och igen…tre gånger på raken. Satt i 10 minuter och lyssnade och förvissade mig om att jag verkligen var vaken och det hördes samma jamande en gång till. det märkliga är…att jag ingen katt har, givetvis. ^^
Jag klev upp och började se mig omkring i vardagsrummet och så hördes det igen en gång bakom min rygg. I sonens bokhylla ligger då en bok om olika djur där det finns knappar att trycka på så man kan höra alla djurens läten. Helt öppet och orörd låg den, flera dagar efter att sonen farit hem från mig. Den har inte låtit efter det heller. Creepy.
Jag ska försöka bättra mig men risken är att det kommer dröja ytterligare ett tag innan jag kommer in nästa gång igen. =(
Om vi inte hörs på ett tag igen så…ta hand om er ordentligt! Och SKÖT er nu ordentligt! *Hytter med fingret* ^^
KRAAAAAAM
Ha en bra dag! // Pernilla
Heeeeeeeeeeeeeej
Va kul att du äntligen tittade in!!! 
Vi har saknat dig nåt så fruktansvärt.
tråkigt att höra om ditt strul med myndigheter etc.
Hoppas det ordnar sig för dig. Inge roligt att läsa om tråkigheterna du skriver om. 
Krya på dig nu!
MVH
Woozy
Näää men woozy, inte ska du gråta inte =( …det är ju MIN uppgift! :P
Jag vet inte varför det går emot så mycket att gå in här. Det är som att jag är rädd för vad jag ska hitta, rädd att forumet bara stått heeelt stilla sen jag va in sist eller att det ska vara nå ohygglig aktivitet och ni älskade Medarbetare nästan krashat eller nåt sånt. Kanske är det att jag skäms över att det tar lång tid och ju längre jag drar ut på det desto värre blir det.
Jag är egentligen inte deprimerad…bara slutkörd. Det är mycket nu helt enkelt.
Men jag kan ändå inte låta bli att undra om jag inte skulle orka dra igång en en-veckas tävling sådär snabbt bara. ^^
Vad säger ni, ska jag kolla upp det åtminstone med möjlighet till pris? =D
Woozy…törs du fortfarande inte skriva "kram"? ^^
KRAM =D
Pernilla - Verkligen tråkigt att höra. Synd att jag inte kan göra så mycket mer än önska dig all lycka till och en stor krya-på-dig-kram
Önska jag kunde sända healing åtminstonde!!
Jag tycker du ska ta din tid som du behöver och göra comeback när du är helt redo…inte stressa dig tillbaka!
Vi hjälper till här så länge och Trollduva klarar sin uppgift galant!!!
Kram, Fredrik
Värmland"
Bara Trollduva? De andra då? :P
Tack för dina fina tankar. Vi får se hur jag gör. =)
Kram
Vad kul att du tittar in 
Önskar dig all lycka till att må bättre snart. Myndigheter är aldrig kul att ha med att göra, segare saker finns nog inte 
Tävling behöver du inte göra om du inte orkar och det med pris, det räcker väl med att man vinner , det är väl pris nog
#10, va? bara Trollduva? Tycker du inte att jag sköter min medarbetarroll då? till och med lagt in en ny artikel och allt.
Klart han menar ALLA 
MVH
Woozy
#14, hehe, du vet vad han menar? Det är inte så att det är du som tycker så? 
Jag är ganska säker på att han tycker så.. 
MVH
Woozy
hmm, vad snackar ni om?…tycker vaddå?
Självklart är du också duktig miss Zadeira!!
och alla andra med!!
/Fredrik
Värmland"
Fy vilken hemsk stämning det är här. Usch, tror jag drar mig tillbaka igen. 

Är vi så hemska???
Värmland"
Ja FY ja! Hade jag haft råd hade jag köpt burar åt er allihopa och skickat till era stackars föräldrar. Det hade nog varit uppskattat.

ha ha ha…nä då skrämmer man ihjäl dom
Värmland"
Va? Föräldrarna? =D
ja!!
Värmland"
Nä dom har ju överlevt er hittills så dom blir nog bara glada att veta var dom har er. Lättare att stuva in i pär-källaren också! 
Ni måste ju förstå att på NÅT sätt måste vi ju få er från gatorna, ur samhället. Visst?! 
Haha! Burar åt oss alla! Vad roligt det hade varit, jag har alltid velat ha en bur! 
Naaaw…men då Zad ska jag ordna en extra fin bur åt dig eftersom du är så snäll. Kanske t.o.m. kan ordna ett fönster åt dig om du är riktigt duktig. =)
Får jag ha datorn med mig i buren? 

Njaaeeee….
Vi kan göra såhär att jag ordnar så att du får ett hål att titta igenom och så ger jag dig två pinnar och gör två hål som du kan sticka ut pinnarna genom så får du skriva med dom på datorn som jag placerar precis utanför buren.
Jag måste ju vara snäll någon gång jag också! 
Men hur du sköter musen med hjälp av pinnarna får du minsann komma på själv! 
Pernilla - hon kan väl få ett hjul att springa i också?
Värmland"
Nä men hur mycket begär ni av mig egentligen?! 
Kanske kan ordna så att ni får varsitt hål i nåt hörn så att ni kan sträcka ut nåt ben ibland. Ni blir så stela annars och då är det så svårt att få er att springa och hämta posten och sådär.
Tycker föräldrarna ska ha nånting för att dom stått ut med era fula nunor i alla dessa år. Dom stackars krakarna. =(

Haha, ska jag äta med pinnarna också?
Då kanske jag går ner de där kilon, jag inte vill ha. Har för mig det finns en del kortkommando man kan använda istället för musen. Eller röststyrning.
Pernilla - Varsitt hål i ett hörn?…då kan vi väl får en ostbit också
Värmland"
Varsitt hål i ett hörn… -Biljard?? 
MVH
Woozy
Nä men nu spårar det ur här…..
Ostbitarna är för mycket!
Men biljard låter kul. Jag är på! Vilka fler? 
Isa får stå för pinnarna(kö). =)
Jag är givetvis på, nån måste ju hålla i regelboken 
he he.. 
Woozy
Haha visst ska vi använda pinnarna, Biljard är kul, jag är med. 
Isa
hål,pinnar å stela,behövde inte ens läsa allt för att förstå vad det rör sig om =P