Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketter: sajtenifokus
Läst 3510 ggr
pernillaa
0

Angående korta kommentarer

Hej på er allihopa

Vi i ledningen har lagt märke till att det har blivit mer och mer korta och mer eller mindre onödiga kommentarer här på sajten.

Det är inte tanken att vi ska fylla forumet med dessa korta och onödiga kommentarer. Lite småprat ska det givetvis vara men korta kommentarer som "coolt" till exempel får ni gärna dra ner på. Lite mer utformat kan man göra det för att ge respons i ett inlägg.

Dessutom har det blivit en del privata konversationer som inte hört till trådens ämne.

Istället kommer jag skapa en forumgrupp som heter "Fikarummet" där ni kan snacka om lite allt möjligt om ni vill så vi slipper ha privata konversationer i andra trådar.

Så sluta tjattra… men tjattra på nu! Cool

Kramar
(ja jag är fortfarande en kramgo tjejOskyldig)

Ha en bra dag! // Pernilla

KaninPiggelin
0

Låter bra ;)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Merlin-pappa
0

Du ät toppen, Pernilla. Vi tycker alla om dig!

Foten i munnen haha - här blev det en kort kommentar!! Skäms

pernillaa
0

Fyyy skäms på er! *Grrr*

Särskilt du Stefan! =)

Mayuki
0

Ja precis, ''coolt'' är ingen kommentar utan…. En kort kommentar? Det är bara onödigt om man gör ett inlägg, man får en kommentar och blir glad MEN SEN STÅR DET BARA COOLT?! Det är bara onödigt! Så jag håller helt med :DDDD

Fast…. Eehh… FÖR långa  kommentarer är ju nästan bara onödigt…..

Merlin-pappa
0

Det är svårt att få en rätt ballans på längden av kommentaren. Jag varierar, det vet jag. Ibland glider jag ifrån ämnet, vilket är egentligen rätt puckat, men det beror på att jag är så "skrivglad" …. En fördel har jag säkert, och det är att jag aldrig går till personangrepp …..

pernillaa
0

Gå ifrån ämnet "då och då" är helt okej. Det måste ju finnas utrymme för det, givetvis. Men man borde ändå ha i åtanke att inte låta det bli för ofta och att försöka ta sånt någon annanstans… därav "fikarummet". Så ni får kanalisera erat "struntprat", hehe. ^^