Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettspöken
Läst 3714 ggr
KaninPiggelin
0

I stenmuren...

Jag och min familj bor i ett över 100 år gammalt hus, och vi har två olika skorstenar, eftersom att man ofta hade så förr i tiden. En av skorstenarnas mur går igenom mitt rum. Så jag har en , ca 1 m bred mur från golv till tak. Förut sov jag ensam på övervåningen där mitt rum ligger. Jag vaknade en natt/kväll av att det lät som att det gick någon upp för trappan, med hasande ganska stora steg. Jag blev så klart rädd och trodde först att det var mamma eller pappa. Jag sprang ut ur mitt rum och ner för trappan. Jag väckte pappa och frågade om han visste vad det var. Vi gick till sammans upp till mitt rum och hörde att det rasslade från stenmuren. Det visade sig att det bara var fläddermössen som bor där som jag hade hört Tungan ute Lite rolig historia fast ganska läskig på samma gång Flört

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

viktoria91
0

Hahah! Jag hade blivit jätterädd och fantiserat om gamla inmurade lik. Tror jag har sett någon skräckfilm för mycket. Oskyldig

Caroline.H
0

Öhh, är jag bara ovanligt dum eller är det här på skoj? För jag fattar inte ett skvatt! Jag har då aldrig sett någon stenmur i ditt rum… Tungan ute Eller har jag bara missuppfattat nu? Förvånad

//Caroline

KaninPiggelin
0

Den är bakom tapeten XD

Jag vet inte om man ska kalla den stenmur, det kanske bara kallas mur, men blev ju ändå lite roligt o skriva stenmur ^^

Caroline.H
0

#3 Haha, okej, då vet jag. Trodde att det var nåt skämt och att du hade varit helt ute och cyklat när du var på väg till humor i fokus för att skriva det här där! ;P

//Caroline

KaninPiggelin
0

Hihi Tungan ute

Men läskigt var det..

Caroline.H
0

Nu när jag väl fattar så lät det läskigt! :O

//Caroline

Hamstertjej
0

Hah, jaa lite roligt var detTungan ute Fladdermöss är söta<3

Ghosthunter
0

hehe…jag tycker också fladdermöss är sötaTungan ute

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

KaninPiggelin
0

Ibland är dom söta och ibland bara äckliga XD Jag har flera berättelser om fladdermöss, men dom sparar jag till någon annan gång…Flört

Caroline.H
0

Jag tycker att fladdermöss är coola när dom flyger fram och tillbaka en meter framför en och skriker ut sin sång! :D XD Jooooo snääääääälla, du kaaaaaan väl berätta om fladdermusen i ditt rum?! Och när dom trodde att dom hittade den men det visade sig vara en skölpadda?! Snäääääääääälla???!!!! Oskyldig *hängläpp och valpblick*

//Caroline

KaninPiggelin
0

Du har ju redan hört den en gång XD :P

Caroline.H
0

Men ändåååååååå! :D XD

//Caroline

KaninPiggelin
0

Skriver ner den sen, hinner inte nu Tungan uteOskyldig

NelliePoppe
0

Glad vill höra det  där med skölpaddan!

Caroline.H
0

Sköldpaddan, sköldpaddan, sköldpaddan! Tungan ute NUUUUUUUUU!

//Caroline

KaninPiggelin
0

haha okej då XD

Jo en morgon när jag vaknade så hängde det en fladdermus i gardinstången (över mig)

Jag skyndade mig ut och sen ett tag senare när vi skulle leta efter den så var den borta =(

Vi letade överallt i mitt rum och såg plötsligt något mörkt ligga i soffan. Vi petade försiktigt på det/den men det hände inget. Sen så visade att det bara var en tyg sköldpadda XD (gossedjur)

Vi letade i 1 dag till men hittade den inte =(

Sen senare på kvällen (1 dag senare) när jag skulle lägga mig så flög den runt i rummet, så då fick vi tag i fladdermusen och släppte ut den Glad

Vi har inte en aning om vart den gömde sig, vi letade överalltXD

Mysterium… ;)