Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettmysko-grejer
Läst 5159 ggr
Mayuki
0

VAD HÄNDE MED MIG!!?!?!?!?!

Idag blev jag rädd… och jag menar det-RÄDD!!! Jag skulle hem till min kompis nu vid 19:00 och då va det mörkt, jag går och helt plötsigt stannar jag, kollar mig runt och helt plötligt springer jag och börjar gråta av rädsla, men för vad???? Jag kände hela tiden en lätt snudd på min axel och jag bara sprang!!!!

Caroline.H
0

Oj… bara sådär lixom? Vad konstigt… jag kan inte svara på det men jag följer gärna den här tråden så då skriver jag här :)

//Caroline

[trollduva]
0

såg att du bode i sätofta,bor oxå där på ett ungefär;)

var var du någonstans? finns en hel del intresanta ställen här där man har märkt både det ena och det andra genom åren

Mayuki
0

#1 Musikantvägen 38, var bor du?

Mayuki
0

Jag var vid dom oranga radhusen, finns även några lägenheteter där…..

[trollduva]
0

ok,bor vid ljungstorp:)

Hamstertjej
0

Shiet, vad läskigt:O

Zadeira
0

Jag tycker inte alls det är konstigt som hände. Har själv flera gånger instinktivt fått en stark obehagskänsla och velat springa när jag varit ute på vissa platser, men jag har numera lärt mig att istället sätta upp en bubbla runt mig som skydd och tvinga mig själv att gå lugnt och inte påverkas. Jag tror det mycket väl kan vara så att en elak ande eller liknande kanske befinner sig på platsen och att du känner av den undermedvetet.

Mayuki
0

Okej :P

Merlin-pappa
0

Jag har varit med om något liknande en gång, i en skog, vid en grotta. Jag lovar, jag ska sent glömma den otäcka känsla jag fick ,,,

Jag och några glada vänner tog en skogspromenad, som vi då ofta gjorde på den tiden. Helt plötsligt kom vi fram till ett brant berg. Vi bergets fot finns en grotta, där jag fick en mycket otrevlig känsla, så vi gick raskt därifrån.

Tio år senare tittade jag på Efterlyst, och rös till. En bestialiskt mord hade utspelats där. Mördaren är ännu på fri fot. Svårt att glömma rysningen jag fick, när jag tittade på efterlyst.

För två år sen skulle jag återvända till grottan med en god vän, Maria. 500 meter från grottan bröt Maria ihop, och tog inte en meter till. Vad jag vet, har jag inte (medvetet) skrämt upp henne.

I "Förnimmelse till mord", var ett känt medium vid denna grotta. Hon bröt ihop hon med, med en blodsmak i munnen ….

Kusligt, eller hur?

Mayuki
0

#9  Jag kände lite som din kompis. Detta va riktigt kusligt för jag går där varje gång jag ska gå ngnstans. Skolan, kompis överallt, men har aldrig känt så :S

Merlin-pappa
0

Tur att det bara hänt en gång, då du upplevde det så kusligt.

Men, som sagt, man kan fråga sig vad det var??

Mayuki
0

#11 Har inte en blekaste aning…. Bara kollar mig runt och springer? Men som sagt så kände jag ju alltid ngt på min axel….

Luisa
0

en gång gick jag till skolan och stannade under ett träd (en björk) och kände helt plötsligt som om någon knackade på min axel och då kollade jag upp och såg att grenarna var för högt upp för att nudda  mig överhuvudtaget och det fanns ingen i närheten och då fick jag en konstig känsla och jag gick snabbt därifrån.