Var aktiv - vinn iFokus PLUS!
Hej på er!
Jag har varit dålig på att publicera hur aktiviteten på den här sajten fortskrider varje vecka.
Nu blev jag less på alla onödiga mail med dessa pdf-dokument och kände att NÅNTING måste göras av dom.
På det här sättet blir också jag motiverad att vara lite aktiv på sajen.
Hoppas att även ni blir det.
Vi ska köra en liten tävling varje kvartal här. Ett kvartal är rätt så lång tid om man tänker på prisets kostnad men å andra sidan är inte uppgiften särskilt svår egentligen.
Det krävs bara lite engagemang och vissa har det mer för sig än andra här vad jag har sett.
Det enda som man behöver göra är att hålla sig lite aktiv på sajten. Låter väl bra va?! 
Här är reglerna:
Varje vecka kommer en lista presenteras med de 10 mest aktiva medlemmarna. Ett poängsystem ger de två mest aktiva under veckan poäng enligt följande:
1:an får 3 poäng
2:an får 1 poäng.
Skulle då 2 eller flera medlemmar ha samma summa inlägg och kommentarer gjorda under veckans gång så blir det delad plats, så alltså fler än en kan få 3 eller 1 poäng.
Resultat-redovisiningen kommer se olika ut för varje månad i tävlingen.
Såhär kommer det att fungera:
Månad 1: Resultatet redovisas varje vecka i 4 veckor.
Månad 2: Resultatet redovisas varannan vecka. Alltså två gånger under månad 2.
Månad 3: Resultatet redovisas ingenting, förrän slutresultatet redovisas i slutet av månad 3.
Så fort en tävling är avslutad tar nästa vid. =)
Sajtvärd och Medarbetare deltar inte i tävlingen, så om vi ligger etta eller tvåa räknas vi alltså bort och den som kommer näst på tur får poängen istället.
Vi vill däremot inte se att ni för den delen skriver onödiga inlägg och kommentarer. Vi i ledningen kan putta någon ur "tävlingen" och poängen går istället till personen som kommer näst på tur. Vi bedömmer efter sunt förnuft om det går överstyr. Men för den delen ska ni ju kunna småprata. ^^
Som sagt, priset är inte värt så väldigt mycket men då krävs inte så väldigt mycket jobb heller. Det är bara en rolig sak egentligen. 
Spännande att se varje vecka vem som ligger överst i listorna. =)
Må bäste man eller kvinna vinna! =)
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla
putt
Hörni, jag tycks ha rört till det här. Jag ber om ursäkt för det.
Zadeira hördes ha en bättre idé så hon kommer nog redigera det här efter egen smak snart. Vi kör med början nästa vecka istället.
Jag är så himla förvirrad och har så rörigt i huvudet, hoppas att ni har överseende. =)
Kram
Nu har de ändrade "reglerna" trätt i kraft och vi kör helt enkelt från imorgon!
Har ni några funderingar eller frågor om något är oklart så är det bara att skriva!
Blev jättebra Zad. =)
putt
Finemang! Roligt med tävlingar!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua