Ansikte i soppan? :)
Arbetar som vakt och låser därmed upp en Galleria på morgonen, och när jag kom till en av entréerna som jag skulle öppna kände jag mig helt plötsligt iakttagen (vid den här tidpunkten (ca kl6 på morgonen) är jag fysiskt ensam i Gallerian).
Kollade runt men ser ingen, men känslan består…
Så kollar jag till vänster om mig och där på dörren in till Wayne's Coffee hänger det en reklamskylt och bilden jag bifogat är vad jag såg…
Ser ni vad jag ser?! :) Precis ovanför prislappen…
Coooolt!
Hehe japp, lysande gult öga har den! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Oj! Så tydligt! Häftigt!!!
Ja, jag tycker också att det är lite häftigt! Speciellt som jag kände mig lite iakttagen precis innan - och för att den är så tydlig!
Sen känner jag att det spökar i den Gallerian, av en man! Det är någon (!) som sagt mitt namn ett par gånger de senaste 3 åren som jag jobbat där! Och då menar jag när jag låser Gallerian och därmed är själv… Sen om det är inbillning eller inte, det vet jag inte!
#3 Kanske ska kontakta ett medium ifall det faktiskt är någon som vill dig nåt?
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Och igår när jag skulle åka lasthissen i en närliggande byggnad kände jag mig återigen iakttagen och kollade upp i taket och såg detta…
Det vita i bilden (tillhöger) är alltså lampan i hissen och själva ansiktet sitter i hörnet av hissen och på väggen (om det nu har någon betydelse!)…
Ser inte likadan ut som mannen från den andra bilden, men nästan… Plus att jag tycker att det ser ut som att mannen på den här bilden har någon sort gammal pälsjacka (ser ut som pälskrage iaf), som man kan tänka sig gamla ryssar ungefär, eller??
Ljuset i nederkant är antagligen blixten från min mobilkamera - för att förtydliga… :)
I den första bilden ser jag flera andar (i den övre delen som är mörk).. ser bla en mörk(afrikansk) kvinna med stort lockigt hår, en äldre gråhårig dam, en man bredvid henne och några som sitter och fikar:). Ser även den mörkhåriga, brunögda mannen vid prislappen..
# 5, det första jag kom att tänka på när jag såg bilden var att den är väldigt lik figuren i sawfilmerna….
#8 håller med dig!!! Läskigt
# 4; Ja, eftersom obehöriga inte har tillträde till Gallerian efter stängning så blir processen för att ta dit ett medium lite väl extremt. Men jag har lite sådana "kunskaper" själv, men har inte fått tummen ur att kolla upp vad han vill. Och ärligt så känns det inte som jag vill det just nu! Det är inte positiva känslor han ger, men det kan vara för att han blir irriterad på mig för att jag inte lyssnar?!
# 7; Är det andar du känner av, eller som du ser på bilden? Berätta gärna mer om du vill!
# 8; Jag har bara sett Saw 1… så jag kopplar inte riktigt vem det är du menar - men jag har som sagt sett ettan och den var jue relativt läskig! Så TACK för att du skrev det… Ha ha! Kommer obehaget att kännas ännu mer när jag går där…
#10 Jag ser andarna på bilden.. Även min son såg dem på bilden. "Kände" bara att det i högra hörnet hade en mysig fika stund och kvinnan och mannen i vänstra hörnet är med dig. Mer än så vet jag inte just nu. Återkommer ifall mer visas.:)
Efter många oj och men så kunde jag äntligen se ett ansikte som har blivit pga ljusreflektioner och ett majskorn, men att ni kan sitta och komma på så dumma saker som andra "andar" i denna reklambild är patetiskt.
En bild är en bild och det finns inget övernaturligt med den
12#lite trevligare ton tack
#9 Nja inte läskigt tyvärr, tycker han ser ditsatt ut isåfall med lite redigering
SRY !!
tkr det ser ut som ett majskorn jag också :)
helt klart ett majskorn ! xD
pareidola eller vad tussan det heter skulle jag säga. Men jag tycker fortfarande sådant är kul! :D Tänkt mycket på det på den senaste tiden.
Den andra bilden tycker jag har två ansikten dock! Det ena ser ut som en asiatiskt kvinna med en hår bulle på huvudet :D
Skoj grej
17#japp,paredolia är alldeles korekt^^ska se om jag hittar artiklen så jag kan puta upp den
Bara en enda fråga egentligen: OM det skulle vara övernaturliga i väsen i farten, varför i hela fridens namn skulle de vilja skapa gubbar med ögon av majs någons soppa?
#19 fattar inte heller varför :) !!
Vilken soppa!
Märklig bild, faktiskt ….
Den är en märklig känsla av att vara iaktagen, och att man inte ser någon ….
Intressanta inlägg från alla här, oavsett om ni ser något eller inte…
Har inte begärt att någon ska se det, utan förklarade bara att jag kände mig iakttagen och i samband med detta ser jag "mannen i soppan" (för det är en man som jag personligen ser - med eller utan majskorn
!)…
Kan inte säga om jag tror på att andar kan "manifestera sig" genom bilder, men varför inte!? Jag sitter inte inne med all kunskap om vår fysiska eller parallella värld… även om jag skulle vilja! Eller kanske inte - då sprängs väl min hjärna… ha ha!
*over and out*
hehehehe …. Jo du, tänk om man hade all den kunskapen.
Jag för min del, lyssnar gärna på vad folk har att berätta, och försöker höra om olika historier, och försöker dra slutsatser om det, samt använda min egen erfarenhet ….
Hur som helst, det är spännande med paranormala fenomen …

Jag började rysa när jag så den, HAHA….