Ansikte i soppan? :)
Arbetar som vakt och låser därmed upp en Galleria på morgonen, och när jag kom till en av entréerna som jag skulle öppna kände jag mig helt plötsligt iakttagen (vid den här tidpunkten (ca kl6 på morgonen) är jag fysiskt ensam i Gallerian).
Kollade runt men ser ingen, men känslan består…
Så kollar jag till vänster om mig och där på dörren in till Wayne's Coffee hänger det en reklamskylt och bilden jag bifogat är vad jag såg…
Ser ni vad jag ser?! :) Precis ovanför prislappen…
Coooolt!
Hehe japp, lysande gult öga har den! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Oj! Så tydligt! Häftigt!!!
Ja, jag tycker också att det är lite häftigt! Speciellt som jag kände mig lite iakttagen precis innan - och för att den är så tydlig!
Sen känner jag att det spökar i den Gallerian, av en man! Det är någon (!) som sagt mitt namn ett par gånger de senaste 3 åren som jag jobbat där! Och då menar jag när jag låser Gallerian och därmed är själv… Sen om det är inbillning eller inte, det vet jag inte!
#3 Kanske ska kontakta ett medium ifall det faktiskt är någon som vill dig nåt?
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Och igår när jag skulle åka lasthissen i en närliggande byggnad kände jag mig återigen iakttagen och kollade upp i taket och såg detta…
Det vita i bilden (tillhöger) är alltså lampan i hissen och själva ansiktet sitter i hörnet av hissen och på väggen (om det nu har någon betydelse!)…
Ser inte likadan ut som mannen från den andra bilden, men nästan… Plus att jag tycker att det ser ut som att mannen på den här bilden har någon sort gammal pälsjacka (ser ut som pälskrage iaf), som man kan tänka sig gamla ryssar ungefär, eller??
Ljuset i nederkant är antagligen blixten från min mobilkamera - för att förtydliga… :)