Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketter: spökhusspökplatserspökjägare
Läst 5235 ggr
Jossangizmo
0

The london dungeor

Igår kom vi hem från london och vi gick på london dungeon. Det var jätte bra och intressant med jack the riper och allt sånt, någon mer som var där? Vad tyckte ni?

capodeicapi
0

Vad är det för något?

/Capo

Skogselva
0

Lyllo! Jag vill också dit! Skrikandes 

Aldrig varit där med andra ord - men vill så hemskt gärna.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Ghosthunter
0

Jag har varit där, men det var ju 18 år sedanSkrattande Det var rätt coolt och det spökar visst på riktigt där. Jag har också varit på The York DungeonFlört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[trollduva]
0

låter spännandeGladmåste ta mig tid att åka till london någon gång^^

Skogselva
0

#3 Jag vill till york dungeon också.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Jossangizmo
0

#3 Ja, man kände sig lite iakttagen men det tänkte man inte på eftsrom man tänkte att det skulle komma någon skämma en hela tiden. Haha, så lätt skränd som jag var, va nog ingen annan där xD

Jossangizmo
0

Det var en ganska kul händelse när vi var inne i operationsrummet och dem drog ut hjärtat osv, det blev helt svart och jag är så skraj så jag höll för ögonen när det var mörkt sen tändes det igen och jag hörade att alla började skratta. Jag öpnna ögonen och då stog han med sitt huvud vääääldigt nära mitt. Asså man är ju inte direkt berädd att man ska hålla för ögonen när det är mörkt heller, haha! xP