Läskigt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
vet ej om det är fejk eller ricktigt men det är läskigt.
skulle nog säga fejk tyvärr. Varöfr i alla sina där låter man annars som den mest amatörs värsta inlärda replik läsaren och filmar när man sparkar på en boll och hux flux börjar en dörr öppna å stängas?
Låter som en grinch jag vet men de där replikerna låter väldigt intränade och stela. UNgefär som owl reklamen just nu.
Håller med. Tycker det låter väldigt fejkat, deras sätt att prata.
Ha en bra dag! // Pernilla
Håller med jag också, på grund av deras sätt att tala. Låter tillgjort och inövat.
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Inövat, låter nästan som om rösterna är inspelade efter själva film upptagningen, sen vem filmar när man sparkar boll som typ 16 åring och helt plötsligt går en dörr upp? Sen i sånna där hyreshus så är det ju rätt ofta folk som går till dörren, slår upp den, ångrar sig och går upp igen.. så "fenomenet" är ju knappast onaturligt ^^