Orber eller vad?
Hej! Har lagt upp några bilder på orber, eller som jag tror att det är. Bilderna är tagna samma dag, och det skiljer bara några sekunder mellan bild ett till bild 2 ( de som är samma bild ). Nu undrar jag om det är någon som kan känna av denna Orb. Kan det vara så att det är någon som vill mig eller någon något? Vore tacksam för svar, för det har hänt konstiga saker under mycket lång tid.
/ Therese

Vart ligger bilderna?
får inte ut bilderna, kan någon tänka sig ge mig en msn adress och lägga in de åt mig?
/ Therese
#6 du har ju en liten en på högra bilden, alldeles brevid tidningen som är svart i kanten också =)
Jo, såg den i efterhand :D
Nu puffar jag på denna lite =) Vill mer än gärna ha svar från någon om detta. =)
Hej, på besök här…kollar runt litet…
det händer saker hos dig, alltså, du vet att det inte är normalt, paranormal aktivitet känner du. Inte konstigt att det då visar sig på foto. Duktigt att lyckas fånga på bild.
När du nu så har bevisat att det är orbaktivitet hemma hos dig, ställer du frågan : vad ville de? varför är de här?
det är ju bra frågor att ställa. bra svar tror man väl att man får om man tänker sig att antingen personbundna eller platsbundna andar är närvarande.
varför är de det? tja mormor kanske vill hälsa på? anden bodde i kvarteret för tjugo år sedan?
om ditt intresse inte längre fokuseras på att dokumentera orber kanske du borde gå över på Övernaturligt eller Andligt för att få svar på dina frågor. Eller varför inte Jesus.
hoppas detta var nåt slags svar
#10 Anser inte du att detta var ganska spydigt skrivet? Eller är det jag som totalt missuppfattar det? Om jag missuppfattar det ber jag verkligen om ursäkt, och om inte så anser jag att det är onödigt med sådana här inlägg.
Jag vill verkligen ha svar från någon som kan känna av via bilder.
Förlåt så mycket. Jag försökte bara hjälpa. Förstod inte riktigt.
#12, missförstånd är lätt hänt. Alla är välkomna här inne med sina bilder och frågor kring bilderna, så TS får gärna fråga sådant härinne. Men sannolikheten att någon kan känna av bilder är som du säger större på ÖN.
#12 Absolut ingenfara! =) Ska även prova lägga in detta på Övernaturligt också.. =) Tack för svaren!
/ Therese