Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterfilmfoto
Läst 4444 ggr
eva-lina
0

om konstiga bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kan någon säga vad den här bilden blev så konstig jag tog den med min mobil kamera sonnyEriksson w610 kan inte själv komma på varför bilden blev som den blev det är bara ett ? försökt listat ut det men det kanke någon av er andra kan förklara för mig.från eva-lina.Förvånad

Zadeira
0

Vad menar du skulle vara konstigt med bilden? Jag fattar inte.

[kobbeuffe]
0

Det finns såna effekter i telefonen som lägger på en tecknad bild ovanpå fotot. Känns som att nån har busat med dig och lekt med din mobil? Man brukar måsta lägga på de effekterna efteråt.

eva-lina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

men vem så fall jag tog denna bild hos en person som är handikapt då han var på toaletten har tagit samma bild efter ingen sådat bara han värme ljus ock bord även bokhylla måste tilllägga jag kan inte telefonen har kanske av misstag själv fått på det som är på bilden tycker ser ut som en orm som klättar upp på en spalje ska besöka manen idag tar en ny bild så jag kan se omdet är samma motiv jag kommer lägga in den så du får se men tack jag trodde det var  demonist .från eva -lina.

Zadeira
0

Med tanke på hur pixlad den är och att det ser ut som en mall eller liknande som ligger över bilden så är det säkert någon funktion du kommit åt, kanske helt utan meningen eller att veta det själv…