Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettanslagstavlan
Läst 2956 ggr
pernillaa
0

Final i Fackelkampen

Hej på er!

Säkert är det många av er här inne som deltagit i Fackelkampen och hamnat i final nu.
Så jag tänkte fjäska lite för er medlemmar och hoppas att ni vill ta er tid och rösta på migFlört, men även ge er andra deltagare en chans att fjäska för andra och berätta vilket nummer ni har bland de många hundra finalisterna.

Ni kan lägga er röst på hur många av deltagarna ni vill och varje IP-nummer kan rösta en gång var tionde minut. Vilket innebär att jag kommer kunna lägga totalt 18 röster på mig själv om jag vill(och det vill jagCool)!

Röstningen kommer starta kl 15:00, imorgon fredag, och pågå fram till 18:00 samma dag

Jag har nummer 392 i raden!
Så till fjäsket: "Snälla rösta på mig?! Jag är utbränd med en son på 3 år, jag har levt på minimumbelopp från soc hela mitt vuxna liv och har aldrig råd att unna mig någonting i mitt bakåtsträvande liv. En resa för mig och 5 av mina vänner vore ovärderligt för mig och skulle kunna lyfta mig och sporra mig att orka vara här inne mer och göra saker för er, mina kääära medlemmar!"

Hehe, slå det om ni kan. Cool

Samtliga finalister finns uppradade HÄR!

KRAM på er!

Ha en bra dag! // Pernilla

Isa56
0

Jag har visst hamnat på 42:e plats, om inte där är fler som heter Isa Lundgren förståss. Tyvärr jobbar jag och har inte tillgång till nån dator. Attans också :( Annars hade jag klickat på dig Pernilla :)

Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

pernillaa
0

Jag ska rösta på dig Isa! =)

Zadeira, du är nog med i finalen också, visst?

Zadeira
0

Nummer 53 är jag!

Jag kommer bara kunna rösta den första halvtimmen, damn. Men tänker rösta på dem jag känner från iFokus.

pernillaa
0

Jättebra. Jag röstar på dig Zadeira! Det är lugnt! =)

Zadeira
0

Ja du får iallafall tre röster tillbaka från mig pernilla! :)

pernillaa
0

Tack. =)

Så nu är det: #42 - #53 - #392   härifrån som vill ha röster.

Några fler? =)

[incendium]
0

.