Nya Bilder
Jag lägger upp lite nya bilder från
"klostret" och "Kolarstan" och ett annat ställe som kallas spiktorpet, korter är visserligen bara från skogen dit för vi vände halvägs upp till huset.
Klostret 1
Vilka fina bilder. Ska kika närmre på dom ikväll.
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla
Tack : ) har massor med bilder från olika ställen. endel riktigt creepy. fast den bästa bilden försvann när datorn krachade :S
Ingen so ser/känner någonting?

Jag är under utveckling.. så jag tar min chans & tränar :) Jag blev illa till mods när jag såg kortet med bron på. Jag får upp känslan av att någon blivit påkörd eller ner byttad från bron..
Pernillaa -
Det är ingen av oss som står i dörren, det är rakt ut i skogen.
Och jag har lite svårt att tro att det är en fågelholk. eftersom det är mitt i skogen. men visst kan det sitta en där. men tycker den ser lite för ja genomskinlig för att vara de.
Linneru - det är ingen bilbro, eller inte nu iallfall. den är nog lite för smal för att vara de. Men det där med att det kan ha varit någon nerputtat därifrån kan de mkt väl vara. Det finns iallfall någor riktigt obehaglit där. för man får rysningar och mår skit dåligt av att gå över den. en gång i vintras när vi var där, så hände de något konstigt.
vi stog tre st på bron. men i skuggan så var vi fyra. det var visserligen svaga skuggor. men man såg klart och tydligt fyra skuggor.
det skulle vara väldigt intressant att ta med någon som är lite mer kunnig till det där stället. för ja, det går inte att beskriva.
Stället är kusligt.

#16 A, nu när ja tittar på bron, så e den nog lite för smal för bilar :) Spännande att ni såg 4 skuggor när ni va tre..
A stället känns kusligt.. kanske annan här inne som får fram mer om bilden så småningom =)!!
Jag känner också rysningar kring bron…väldigt illa till mods men jag ser en man mellan 20-30 års ålder som legat till vänster om bron, med en flaska sprit i handen. Det var kallt då. Inte vinter, men kallt. Han hade gett upp om livet den här mannen. Han grät inte, han bara suckade och sänkte huvudet. Jag vet inte om han söp ihjäl sig där men han låg där länge medan folk letade honom.
Fågelholkar kan visst sitta mitt ute i skogen. Det finns såna där scouter, fågelskådare m.m. som sätter upp fågelholkar lite överallt för att hjälpa fåglarna.
Mysko med den där figuren i dörröppningen. Finns det något träd rätt så nära dörren då?
Ha en bra dag! // Pernilla
Okej det har jag aldrig tänkt på, men kan ju kika efter en fågelholk nästa ggn vi åker dit.
Det där med mannen kan stämma, då vi har uppfattar att det är en man på på bron. man har fått den känslan. Det är kanske hans ångest som man känner när man börjar må dåligt.
jag tror inte det står nå träd där, men ska kolla när vi ska dit nästa ggn.
jag vet inte om det är för att jag sitter helt ensam här hemma och det är mörkt och tyst nu.. men jag fick ont i magen när jag såg dom där bilderna ;D