Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikett: glädjeämnen
Läst 2691 ggr
Zadeira
0

Glädjande på sajten!

Tänkte bara berömma er medlemmar här inne på Spökbilder.ifokus! Glad

Ni sköter er otroligt bra och håller stämningen god här inne!

Läste just på iFokus sajten för värdar/medarbetare att det finns sajter med över 100 avstängda medlemmar pga otrevliga diskussioner, bråk och dåliga toner mot varandra.

Vi har inte en enda avstängd här inne!!

Mycket bra jobbat av er medlemmar som håller så god ton mot varandra trots olika åsikter ibland!!!

Ghosthunter
0

Zadeira - härligt!!Flört Vi är ett gott gäng här…synd att detta inte gäller alla sajter!!

Keep up the good job friends!!!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

nojden
0

Jättekul att höra Zadeira.

Hittade saiten för ett par veckor sedan och tycker den är väldigt bra.

Kul att höra även att det är mer än jag som skulle vilja åka till Borgvattnet.

[trollduva]
0

hoppar oxå in och berömer alla medlemarGlad

det är skönt att alla kan diskutera med varandra utan att det blir pajkastning,personangrep och andra otrevlighetergfxlovers.com/smilies

Zadeira
0

#3, mmm, paaaaj Tungan ute varför sa du paj? nu blev jag ju sugen! undar om jag har några bär i frysen att slänga ihop…

[trollduva]
0

4# mohahaha för att jag är en elakingTungan uteSkrattande

Ghosthunter
0

trollduva - har du blivit smittad på Månväsen?Tungan uteSkrattande

Värmland"

[trollduva]
0

nej,så här är jag på riktigt,så jag passar perfekt in inne på månväsenTungan uteförstår inte alls varför alla flyr när jag och mina vänner umgås vi är ju absolut inga teateraporOskyldighehehe

Ghosthunter
0

trollduva - Cool På tal om Månväsen så är det aldrig nåt bråk där heller. Bara lite rå men hjärtlig humor emellanåt!!Flört

Värmland"

Isa56
0

Äsh, Flört Nu måste jag bara gå in och läsa på månväsen. Nej inte är jag nyfiken,Oskyldig Var fick ni de ifrån? haha

Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogselva
0

Skratt och gott humör brukar smitta, det utnyttjar jag inte. Oskyldig (Okej lite, men bara mycket.)

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Ghosthunter
0

Skogis - lite, men bara mycket????Skrattande

Värmland"

Skogselva
0

Ghostis: det var medvetet formulerat Tungan ute

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad