Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketterfilmfoto
Läst 3962 ggr
[alena]
0

Vad ser ni?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min familj o jag tolkar den här bílden som en hälsning från andra sidan.

Fotade en av mina hundar under granen, men de flesta som tittar på bilden ser inte hunden utan ett ansikte.

Har han något budskap till oss eller är han bara hälsar på igen?

Zadeira
0

Jag ser ansiktet tydligt. Vad bra bild!

alskadeida
0

Ett ansikte nere till vänster för oss men höger på bilden.

Simsan
0

ser ett ansiktet rätt så högt upp till vänster ;P bra bild

[Woozy]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo visst ser det lite ut som ett kranium?

Lånade bilden lite.

MVH

Woozy

[alena]
0

Har jämfört ansiktet med foton på min systerson som dog för ca. 11år sedan i en motorcross olycka. Han var 23år och som "lillebror till mig", eftersom syrran var bara 18 när hon fick honom och var ensamstående o bodde hemma än.

När han levde kunde han helt tyst o plötsligt bara komma på besök och det verkar han fortsätta med fast han är på andra sidan. Han var världens snällaste och mest hjälpsamma person som fanns… en toppen kille. Det säger alla som kände honom…. och alla jag jag visar fotot som kände honom håller med… det är han.

Ghosthunter
0

alena - en bra bild, jag ser det också. Tragiskt att läsa om din systerson. Men det är härligt att höra att han kommer på besök från den andra sidan…ett tecken på att han älskar er och vill visa att han fortfarande är med er!!Kyss

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[alena]
0

#6. Ja, åtminstone 3 gånger har han varit här hos oss, + på hans begravning var jag så spänd och frusen, men så kom det varm luft "nerifrån och upp" som värmde mig så jag slappnade av….kände mig nästan drogad.

Första gången var i samma veva som hans begravning, då tog han hjälp av min yngsta dotter som var ca 4 år då.

Hon målade en teckning (hon kunde skriva bokstäver ,men inte läsa), först en gubbe med en massa färger på och bokstäver runt.

- Vad står det? frågade hon. Det gick inte att läsa, men jag försökte så gott det gick, men det var inget ord.

Sen målade hon en helt gul gubbe och samma visa massa bokstäver som jag skulle läsa fast det inte var nåt ord.

Sen mitt på pappret målade hon en helt svart gubbe och skrev OVE. det kunde jag ju läsa och det var ju sorgligt att hennes kusin Ove dog, så det var klart att det skulle målas i svart. När jag talade om för min syster om teckningen sa hon -Ove målade alltid i svart, han var färgblind!

Synd nog förstörde min dotter teckningen bara jag sett den. Det var absolut en hälsning från honom och ingen annan skulle se den. Jag ryser varje gång jag berättar det.

Så jag tror på reinkarnation och att det är därför små barn är öppnare och får lättare kontakt, för dom har så nyligen varit på andra sidan.

I höstas satt jag på golvet med min äldsta dotter och borstade en av våra hundar och den andra (då hade vi bara 2) låg i soffan, så lyfta han huvudet och synade någon nerifrån och upp i dörröppningen, la ner huvudet igen, men vred det lite åt sidan och gjorde samma sak.

Kontaktade en bekant som har förmågan att känna av och enligt hennes beskrivning var det också Ove.

[alena]
0

#6. Gick in på din sida och såg att du också tycker att det paranormala är lika normalt som att måndag är måndag, och jag håller med.

Tex tänk på alla ord som har över före tex. överförfriskad, överfull, överdådig, överaktiv m.m. Då är det mer än det ord som kommer efter. Alltså är övernaturligt = mer än naturligt dvs. alldeles helt normalt och vanligt….eller hur!?

Ghosthunter
0

alena - alldeles rätt beskrivet Flört

Värmland"

Zadeira
0

#8, haha vilken bra beskrivning.. lika normalt som att måndag är måndag!

Ghosthunter
0

Cool

Värmland"