Huvud?

Ser ut som en reflektion :P
Och mörkt hår.
MVH
Woozy

Då ser man tydligt att det är Muhammed Ali som spökar
. Ser ut som en fiskmun som viskar i hans öra också
/bild borttagen/M-c/
#4: Onödigt.
Ha en bra dag! // Pernilla

#5 ?
#6 Fattar du inte själv hur dumt du skriver så är det väl ändå bäst att låta bli, eller hur?
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Ja ditt inlägg var inte det minsta seriöst och uppenbarligen inte positivt menat till TS. Får känslan av att du bara vill driva med de andra användarna här på sajten.
Du har säkert mycket bra att säga till om men det här är inte rätt sätt. Det finns bättre sätt att uttrycka sig för att undvika onödigt tjaffs och missuppfattningar.
För att visa hur man borde göra så kan man översätta ditt inlägg till detta:
"Nu ser jag, det ser ut som Muhammed Ali nästan, med en fisk som viskar i hans öra. Haha. Tror dock inte att det är någonting annat än en synvilla."
Förstår du nu vad jag menar med onödigt?

#8 Den glada gubben betyder ju att man säger det på ett skämtsamt men possitivt sätt…men men det är ju en skitsak egentligen.
Förlåt Gosthunter, om du tog illa up.
#9, tyvärr är det ibland lätt att missuppfatta saker som skrivs, och vad jag förstår har du varit lite retsam förut och då är det ännu lättare att missuppfattas.
Men jag håller med dig, det liknar lite Ali faktiskt.
En gubbe som blinkar med ena ögat är rätt tydligt men en glad gubbe tycker, åtminstone inte jag, har någon som helst antydan åt det skämtsamma hållet.
Om det nu ändå var jag som missuppfattade, så ber jag om ursäkt.

#11 No worries
Är det någon mer som kan ge mig nån seriös feedback ang min bild?
T.ex Woozy - lite mer har du väl att säga? Jag tycker det är en bra bild…men det kanske bara jag som tycker det?
/Fredrik
Värmland"
Jag tycker bilden (ansiktet) byter skepnad ji mer man zoomar…
MVH
Woozy
Faktum är att jag nu när jag tittat lite på bilden ser två ansikten! Det ena ä ett stort nere i hörnet, det andra är ett mycket mindre precis snett ovanför (även det inom den blåa rutan du gjort.)
Sofia - Det har du faktiskt rätt i…har bara stirrat mig blind på huvudet
Woozy - grrrrrrrrrrr!!!!!!
Zadeira - hm..ja..ok!
Tack!
/Fredrik
Värmland"
Eller så kan ju vända på det och "den äldre stilen med ett band under armen och ganska stora……. hjärnhalvor" 

MVH
Woozy

Jag tycker att det ser ut som en tavla i högra fönstret, men sen är det något som tittar ut i det vänstra.