Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etiketter: spökhusspökplatserspökjägare
Läst 3331 ggr
[trollduva]
0

Spöken på tv

TV4+ Det okända onsdagar 20.00

TV4+ Spökhus tre avsnit varje fredag första avsnitet börjar kl 23.50 andra kl 00.50 och tredje kl 01.50

TV4+ Osaliga andar tre avsnit varje lördag första avsnitet börjar kl 03.40 andra kl 04.05 tredje kl 04.30

TV4+ Ghost hunters kl 23.00,spökhus två avsnit första kl 23.55 andra kl 00.50,lisa williams:att leva bland döda kl 03.45

Om jag har missat något pogram eller dokumentär så är det bara att fylla på med vilken dag,tid och kanal Glad

Jinaum
0

åh! Vad trevligt :D

Kan ju passa på att skriva att nu på lördag. 01.30 på 3an så visar dem "white noise" en skräckfilm om EVPs.

Ghosthunter
0

Synd att det är så tråkiga sändningstider…mitt i natten…men jag har iof sett de mesta av det på andra kanaler o.s.v.

TackGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[trollduva]
0

jo,tiderna är lite tråkiga

Jinaum
0

man önskar ju att dom kunde typ ta fredags kvällen eller söndags kvällen (tidigare då alltså runt 20 i alla fall kanske) osså köpa in fler programm och visa mer sådant en hel kväll. Slår jag vad som skulle nog egentligen bli jätte poppis!

Ghosthunter
0

Jinaum - ja, precis…en hel temakväll med spökprogram och helst lite nytt…har t.o.m sett repriserna på det mesta. Ibland har det hänt att Zone Reality har kört en hel dag…men jag tror jag har sett alla program där redan.

Värmland"

Jinaum
0

#5 jo men typ.. Jane golman investigates. Den hade ju vart super. Osså typ.. A Haunting som discovery körde. Osså kanske lite typ.. ja alltså listan är ju lång. Det finns ju i verkligheten MASSOR med spök liknande.

Dom skulle ju tom kunna köpa in animer. (Ja det finns) Finns tex en om spökjakt som heter Ghost hunt som samtidigt är rolig och läskig. Därefter finns det några till serier med spöken och lite skräck.

Så jag menar vist skulle de inte ha några svårigheter att plocka ihop ett litet schema som går att variera efter något tagit slut som skulle räcka ett tag.

Gud vad jag hade myst då.. massa popcorn och släckta ljus i lägenheten.

Ghosthunter
0

Jinaum - Menar du den Nya Zeeländska serien Ghost Hunt? Den är jättebra, dom får alltid fina bevis…men avsnitten skulle ha varit lite längre bara. men nu har jag sett alla!

Värmland"

Jinaum
0

#7 nej aldrig hört talas om. Men det finns en tecknad serie ifrån japan som heter ghost hunt också :P Anime/animé. Den handlar om en grupp som jobbar på en byrå som hanterar paranormala händelser och känns i min mening rätt ok även om den är mer gjord för att skrämmas. Men helt klart värd att se om man nu gillar spökjakt. För där känns det lite mer som att dom verkligen "jagar" något och att man förstår.