Som ett pärlband
Hej
Stötte på en väldigt vacker Orb på ett fotografi taget hemma hos en vän.
Ser ut som ett pärlband i orben. =)
Vet inte vad jag tror om den här orben, den ser ju lite annorlunda ut och den här personen har börjat få en hel del aktivitet hemma hos sig men samtidigt kan ju damm ta sig många olika former på fotografier.
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla

Väldigt vacker orb… Ser tydligt ett spädbarn som skriket…
Nice Pernilla. Du har gjort det igen 
Gjort vad?
Exakt det jag menade :D
Jaha, okej. Det var så sjukt svårt ska ni veta, alltså att hitta av den där knappen på kameran så att bilden fastnade i kameran. Höll inte på att förstå hur man skulle göra alltså. Men till sist så gick det. *phu*

Hehe
Jag vet inte ens vad det ska föreställa? Bara ett dåligt taget foto! Eller?
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Haha… ja ungefär. =) Nä jag har redigerat bilden…beskurit den för att få bort det oviktiga.(Bland annat personerna på bilden) Det föreställer en gardin.
Ja, dåligt ska man väl inte säga kanske….men ganska udda bild
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"

#11 Jo.. det är så… jag ser verkligen ett spädbarn som skriker.
Men jag tror naturligtvis inte att alla kan se det.
För nåt år sedan hände något över det ovanliga för mig.Jag fick ett mms av min syster som ville visa hur fin blomman blivit som hon fick när jag hälsade på henne. Jag går då ut för att fota mitt hus som jag tänker sända som julhälsning till henne. När jag står där och ska precis trycka så ser jag hur en tjock vit dimma kommer mot mig från min vänstra sida.. jag knäpper och kollar snabbt på fotot och får till mig ett ansikte som liknar ett vitt spöke som typ "casper" jag hoppar till och springer in där jag granskar fotot. Och till min förvåning finns där en hel del andar på detta kort .
Dagar går och jag tittar på detta foto och upptäcker mer för var gång av något oförklarligt . Där finns en man och en kvinna en rättegång eller husförhör jag ser människor tydligt.. jag har visat för några vänner som också kan se dem, så riktigt ensam är jag inte om att se detta. Efter denna upptäckt har jag ett seende som jag inte kan förklara.. det är inget som jag väljer utan det bara finns där.
Jag ser människor, djur, väsen osv i foton ( som inte finns där för allas ögon) .
Och jag kan svära på att det inte är fantasier utan på fullast allvar..
// Ann