OT Fredagen den 13
Haha, nej, idag har jag faktiskt haft mer tur än otur! Än så länge iallafall :)
Min dag har varit bättre än den vanligtvis brukar vara. =)
Ha en bra dag! // Pernilla
det där är och förblir en turdag för mig. fått inbokat min allra första jobbintervju, ganska mycket raka motsatsen från tur.
Jag hade ingen otur igår. Det var en bra dag.

Ingen otur igår… men det roliga var att min optiker tog fel med höger och vänster ögat på mina linser. Så jag frågade henne om det skulle vara så suddigt. Då sade hon att jag snart kommer vänja mig. Men det gick inte över. Så efter några tester förståd hon att linserna hade satts på fel. Det var att plocka ut dem, rena dem och in igen.
Ja damnit! Min favorit spel kontroll som hållt i över 4 år gick sönder lite :( Dock så skal jag köpa en ny.. liiiite dyrt då de inte säljs i sverige längre.. Men den är så otroligt skön att hålla i när man spelar.
Detta året fyllde jag år den 13 fredag (13 mars…)
Jag klarade mig inte.. som alltid.
Min dator gick sönder.. Kul.
Jossangizmo, jag fyller år 19 mars och min mamma 16 mars. =)
Ha en bra dag! // Pernilla
#9 hehe =) Där ser man… ;)

Jag hade inte speciellt mkt otur den 13de, men igår, den 14de, verkade bara allt bli fel :/ Oturligheterna började redan 00.30 då jag slog i smalbenet i sängkanten.. Inte speciellt skönt >< och sen gick allt åt, ah, ni vet. Så i framtiden kommer lördag den 14de vara min otursdag istället ;)
Kan ju berätta om min fredag X):
Skulle på en fest för 97or, men jag och mina kompisar är ju egentligen 96or X). Men jag skulle komma senare, så mina kompisar kom när festen började. Efter typ 10 minuter blev dom utslängda för någon skvallrade. Då skulle jag egentligen ner på stan (Sigtuna då) och träffa lite folk med dom, skulle ta med mig en kompis som jag typ inte träffat på ett halvår. Men när jag kom till stan hade dom gått, fast min kompis kom så vi hade kul iaf. Sen när vi skulle ta bussen hem till mig så var det några killar i typ 19 års åldern elr ngt som typ satte sig med oss, dom va jättefulla (klockan va typ 00 eller nåt) och typ snackade om lite "snuskiga" saker, så vi gick av bussen X). Heheh, vanlig dag för mig ;). Hade väl ingen direkt otur kan man väl säga. Vet inte om någon är intresserad av min fredag, btw