Oförklarade fenomen iFokus

Oförklarade fenomen

Etikettspöken
Läst 3689 ggr
luxplyr
0

spök upplevelse.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

i dag va jag hos min kompis anette och där spökar det i hennes hus.

ser ni orben där som en grå gestalt? jag tycker att det känns som en hund eller katt som går där.

vad känner ni av då?

[trollduva]
0

jag kan tyvär inte se någontig

luxplyr
0

det är den lilla orben på golvet avlång, så ser jag hunden.

aangeleyes
0

ser ut som en collie :D

[Woozy]
0

Orben ser jag, men inget mer. Jag kisar å kisar. Ser väl snart ut som en kines =)

Jag som nyss köpt ny skärm. Det blir te o reklamera Tungan ute

Michiis
0

Tycker det ser ut som en hund.. En långhårig hund, iaf långa öron.  Cocker spaniel .. eller nått :P

// Michis

[Woozy]
0

Jag har ändrat lite på skärminställningarna nu och jag ser nånting smalt avlångt. Skuggan är mörk med ljus "slinga" i mitten.

Carizma
0

jag ser inget alls

Deepset
0

Här är bilden hon lade upp, med höjd skärpa och kontrast. Jag ringade in det JAG såg. Man ser något där i alla fall. Det håller jag med om.

luxplyr
0

Jag trór att mormor och dem hade en liten coker spaniel en gång förlänge sän.

isa
0

#8 Jag såg samma sak som du ringat in.

pernillaa
0

Jag tycker att det ser ut att vara en reflektion av spisen. För det är två grejer där som är mörkare på framsidan men så sticker det fram en vit länga av sidan på den bortre som troligtvis reflekterar ljus på golvet.

Ha en bra dag! // Pernilla

liwa
0

Tycker det ser ut som en katt jag.

Men så är jag oxå nybörjare på det här :)

ljusbarn
0

jag ser två barn, kanske i åttaårsåldern. det ena barnet, en flicka, håller i en aloe vera-växt, medan det andra barnet, en pojke, håller i en violin. jag får en känsla av ett uppträdande, kanske inför en högtid…kanske fettisdagen? jag ser även en iller, en ovanligt storväxt.

men jag är oxå nybörjare ;)

luxplyr
0

hmm jag ser bara hunden jag.

[kobbeuffe]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har slet i varenda pixel i bilden med detta var det närmaste jag kunde komma nån gestalt alls.