Orber eller reflexer?
jag tror det är damm som reflekteras i strålkastarna
#2 "Men dammar det så mycket i Globen då?"
I en lokal med så många personer (många personer = många klädesplagg och ofrånkomligen rörelser) skulle det vara mer underligt om det inte var dammigt, och det är innan man ens räknar med lokalen i sig.
Sedan finns det ju fler varianter, även om jag håller med om dammet, som exempelvis om de använde rök i föreställningarna kan partiklarna lysa upp i blixtljus ungefär som damm
Hej.
Jag har sett några liknande bilder, dvs mkt folk och i stora lokaler. Alla såna här typer av lokaler har oftast mkt bra ventilationssystem. Min tanke var oxå att det är damm-partiklar av nåt slag som syns. Det "finns" liksom inget annat (ordspråk). Dammet man ser på bilden sugs antagligen mot ventilationen.
Däremot så är jag mer öppen för förslag så jag tror och vill tro att det oxå finns med energi-orber (andar mm). Det vore fel att enbart "skylla" allt på damm. (alla orber som syns i blixtljuset reflekteras ju). Så där stora folksamlingar borde ju ha med en och annan ande?. (skyddsandar, nära och kära, guider, platsbundna etc).
Den dagen jag lägger näbben i vädret så vill jag husera vid bandy-arenan i v-ås. 
Woozy
#4 haha ja jag tänkte att det var många från andra sidan som var sugna på att titta på snyggingarna i Ladies night
.
he he.. Ja, varför inte? 
Woozy
liwa #5 - Man blir lite avundsjuk på andarna
….och Woozy, man kanske skulle lägga benen i vädret vid nästa Ladiesnight?! 
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
EVP i nunne-kloster och nu ladies Night. hmm hmm hmm

Woozy
Woozy
…det där med nunnekloster är ditt påhitt. Men en Ladies Nigth, med 100-tals söta tjejer kan jag stå för! 

/Fredrik
Värmland"

#9 I globen var det 10800 kvinnor i alla åldrar så jag kan tämka mig att du skulle vilja vara där ;)

Värmland"